تاریخ انتشار :شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۵
۰
plusresetminus
تکمیل شدن پازل مدیریتی رفسنجان در دولت سیزدهم نوید آغاز مسیری نو برای این شهر را می دهد.
آغاز مسیری نو برای رفسنجان
به گزارش راه آرمان؛ قطار عزل و نصب های دولت سیزدهم به استانداری کرمان رسید که البته تصمیم بر ابقای استاندار فعلی گرفته شد و بالطبع آن به رفسنجان با انتخاب علی اکبر پور محمدی فرماندار اسبق این شهر.

آیین تودیع و معارفه فرماندار رفسنجان با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمان که خود از مدیران تازه منصوب شده دولت جوان انقلابی است، برگزار شد.

پازل مدیریتی رفسنجان با این معارفه تکمیل شد و از امروز شورای شهر، شهردار، فرماندار و نماینده مردم رفسنجان در کنار دیگر مدیران در مسیر به ثمر رسیدن شعارهای مردمی دولت سیزدهم همدل و هم سخن پیش خواهند رفت.

هرچند این انتخاب به مذاق عده ای خوش نیامده و از همان روزهای آغاز بکار مدیران جهادی لب به انتقاد گشودند که چرا اصلا این مدیران انتخاب شدند حال آنکه ملاک انتخاب مدیران به گفته معاون سیاسی استاندار کرمان شایسته سالاری و است.

سخنان رحمان جلالی در جمع رفسنجانی ها این نوید را به دلواپسان انتخاب مدیران این شهر می دهد که بانک اطلاعاتی از 500 نخبه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی از جوانان انقلابی برای اداره شهرها مهیا شده است.

آیه یأس خواندن در اولین قدم از کار این مدیران، قطعا موجب ناامیدی بخشی از جامعه خواهد شد و این گناهی نابخشودنی است.
قطعا تزریق امید در دل مردم موجب پیشرفت در موفقیت های کشور شده و مردم را در به ثمر رسیدن شعارهای دولت همراه خواهد کرد.

خوب است در این مورد این فرمایش رهبر حکیم انقلاب را نصب العین قرار دهیم که فرمودند " يكى از بزرگترين نعم الهى، اميد و اعتمادبه‌نفسى است كه در مردم هست. روح اميدوارى، خيلى نعمت بزرگى است.

مردمِ مأيوس، نااميد و بدون افق ديد، بى‌صبرى مى‌كنند؛ نه اينكه كار نمى‌كنند، مانع كار هم مى‌شوند؛ ولى مردمِ اميدوار خودشان جلو جلو مى‌دوند و مسئولان را به دنبال خودشان مى‌كشانند.

اين اتفاق امروز در كشور افتاده است و روح اميد بر مردم حاكم است؛ مردم به آينده اميدوارند. اين، خيلى نعمت بزرگى است."
برای حرکت رفسنجان به سمت شهری آباد و پویا با کمک مدیران جهادی و انقلابی، هر آنچه نیاز است مهیاست، در آغاز این مسیر ایستاده ایم و قطعا تحقق این هدف با وحدت و یکدلی امکان پذیر است.

باید بدانیم که مردم نجیب با روی کار آمدن دولت سیزدهم در انتظار تغییری در مدیریت کشور بودند و این انتظار و مطالبات از امروز در رفسنجان جدی تر خواهد بود.

انتهای پیام/ https://armanekerman.ir/vdci3pazwt1arz2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما