تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۴
۰
plusresetminus
مدیر کارخانه آلومینیوم هزار گفت: در طی 2 تا 3 ماه آینده به خود کفایی  درعرصه تولیدات تتراپک شیر و لبنبات می رسیم اگر وارادات از ترکیه قطع شود بی شک ما می توانیم بخش داخلی را به طور کامل تامین کنیم .
مهلت سه ماهه بسیج کارگری به تولید تتراپک ایرانی/ به دنبال خودکفایی از واردات تتراپک محصولات لبنی هستیم
به گزارش آرمان کرمان به نقل از  " کارگران کرمان " سید روح الله نیک خواه طی سفری نیم روزه  از مجتمع صنعتی آلومینیوم هزار کرمان بازدید کرد که ضمن بررسی و آشنایی با خطوط تولید و کارکرد آنها و گپ و گفت با کارگران ؛ با محمود شریفی مدیر کارخانه دیدار و با وی به گفتگو پرداخت.

مهندس شریفی مدیر کارخانه هزارکرمان ضمن ابراز خرسندی از حضور نماینده سپاه در این واحد صنعتی ، گفت: این شرکت نخستین تولیدکننده پاکت‌های هفت لایه آلومینیوم‌دار برای بسته‌بندی و ماندگاری طولانی مدت مواد غذایی، استریل لبنی و آبمیوه در ایران است.

وی افزود: کارخانه آلومینویم هزار؛ ورق و فویل آلومینیوم را برای مصارف صنعتی و لفاف‌های چند لایه ترکیبی با فویل به منظور بسته‌بندی انواع مواد غذایی، محصولات با ماندگاری زیاد، دارویی، آرایشی-بهداشتی، ساختمانی و صنعتی تولید می‌‎کند.

 شریفی ادامه داد: صنایع آلومینیوم هزار متشکل از سه کارخانه «ذوب و نورد»، «کانورتینگ» و «اسپتیک» است.

وی اذعان کرد: کارخانه ذوب و نورد با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا، امکان تولید محصولات متنوع و با کیفیت را دارا است و در این مجموعه انواع فویل، ورق و کویل از ضخامت 7 میکرون تا ضخامت 7 میلیمتر با آلیاژهای مختلف تولید می شود.

شریفی تاکید کرد: این کارخانه شامل خطوط ذوب و ریخته گری پیوسته، نورد سرد و فویل، کوره های آنیل میانی و نهایی، دستگاه های برش و جداسازی و دستگاه رنگ و پرایمر است.

وی در خصوص کارخانه کانتورینگ ابراز کرد: این واحد امکان تولید محصولات متنوع و با کیفیت شامل؛ درپوش های لاکی چاپی در سایزهای مختلف ، بلیستر دارویی ، فویل پارافینه مخصوص ظروف غذایی، فویل خانگی، انواع لامینه های دو لایه، سه لایه و چهار لایه، دوی پک، ساشه، کاغذ مسلح، انواع استریپ دارویی و غذایی، لفاف شکلات و لفاف سیگار تولید می گردد.

شریفی به سومین واحد مجتمع صنعتی آلومینیوم هزار اشاره کرد و گفت: کارخانه اسپُتیک با بهره گیری از آخرین تکنولوژی روز دنیا، امکان تولید محصولات متنوعی را فراهم کرده است، در این مجموعه انواع کاغذهای پنج لایه جهت بسته بندی محصولات با ماندگاری بالا در سایزهای 200 سی سی، 250 سی سی، سه گوش و یک لیتری تولید می شود.

وی تاکید کرد: کارخانه اسپُتیک شامل دستگاه های چاپ 8 رنگ روتوگراور، اکسترودر، برش عرضی و بسته بندی تمام اتوماتیک است.

شریفی با بیان این نکته که اکنون  با 400 نیروی مستقیم به تولید ادامه می دهیم، گفت: درحال حاضرمحصولات خود را  به عراق افغانستان صادر می کنیم وبرخی مواد اولیه را از اسپانیا  و برزیل  وارد می کنیم.

وی افزود: مشکلاتی در مبحث قطعی های برق داریم که امیدواریم با رفع آنها وضعیت تولید ثبات پیدا کند.

شریفی گفت: صادرات به صورت ریلی و حمل و نقل جاده ای است اما به صورت هوایی محصولات خود را واردات می کنیم.

وی با بیان اینکه در مبحث حقوق هیچ مشکلی نداریم، گفت: حتی برای رفاه کارگران در شرایط بد معیشتی سبدهای  کالایی را  نیز در دو نوبت داده بین کارگران توزیع کرده ایم.

مدیر کارخانه آلومینیوم هزار عنوان کرد: با ظرفیت بلای تولیدی که داریم محصولات متفاوتی تا 7 میکرون را تولید کرده  و اکنون  در عرصه تولید پلاک خودرو نیز وارد کرده ایم.

وی با بیان اینکه عراق از مشتریان ثابت ماست، گفت: همه ساله با آغاز پیاده روی و آب معدنی های لیوانی در عراق ما پوشش آلومینیوم آن را ساخته و به آنان عرضه می کنیم و حتی اماده ایم که تتراپک پگاه کرمان را نیز بسازیم .

سید روح الله نیکخواه نیز در این جلسه ضمن تماس تلفنی با مدیران کارخانجات لبنی شیر پگاه کرمان از اعلام آمادگی آلومینیوم هزارکرمان خبرداد و مقرر شد: شرکت پگاه که محصول تتراپک را که از ترکیه خریداری می کند از این واحد صنعتی داخلی تامین کند.

شریفی با بیان این مطلب که پاسخ گوی نیاز کارخانه پگاه کرمان خواهیم بود گفت: در طی 2 تا 3 ماه آینده به خود کفایی  د رعرصه تولیدات تتراپک شیر و لبنبات می رسیم اگر وارادات از ترکیه قطع شود بی شک ما می توانیم بخش داخلی را به طور کامل تامین کنیم .

سید روح الله نیکخواه در خصوص مشکل قطعی های برق این واحد صنعتی گفت: دستگاه های این واحد تولیدی طبق صحبت مدیر کارخانه نباید قطع شوند بنابر این باید اشتراک از بخش مسکونی قطع و به صورت جداگانه به بخش به تولید داده شود که با سلیمانی مدیرکل اداره برق شمال استان این مشکل حل شده است.
انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdch-xnzm23nixd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین