تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۹
۰
plusresetminus
آخرین گزارش از وضعیت راهای مواصلاتی و آب و هوای کرمان؛

تردد در تمام محورهای استان روان است/ بارش ها در نیمه جنوبی ادامه دارد

طبق آخرین اخبار رسیده در تمام محور های اصلی  تردد روان است و همه مسیر ها باز است و تنها مسیر شریانی اصلی محور شهداد نهبندان مسدود است و بارش باران در جنوب استان ادامه دارد.
تردد در تمام محورهای استان روان است/ بارش ها در نیمه جنوبی ادامه دارد
محمد زنگی آبادی مسئول روابط عمومی راهداری شمال کرمان در گفتگو با "راه آرمان" مطرح کرد:در تمام محور های اصلی  تردد روان است و همه مسیر ها باز است .

وی ادامه داد: آخرین وضعیت جوی استان نشان می دهد که هوا نیمه ابری تا تمام ابری است و احتمال بارش پراکنده باران وجود دارد.

زنگی ابادی خاطر نشان کرد: محور های مسدود شریانی در حال حاضر، محور شهداد نهبندان است که است که مسیر راور- دیهوک به عنوان محور مواسلاتی جایگزین تعیین شده است.

وی درپایان خاطر نشان کرد: استان فاقد هر گونه محدودیت در محورهای  غیر شریانی است .

حبیبیان کارشناس هواشناسی استان کرمان در گفتگو با" راه آرمان" در خصوص وضعیت جوی استان گفت: طبق بررسی آخرین نقشه های هوا شناسی طی امروز و فردا در نیمه جنوبی استان بارش ها ادامه دارد .

وی افزود: همچنین امروز در اکثر مناطق استان وزش باد نسبتا شدید رخ خواهد داد و از اوایل روز چهارشنبه در نیمه شمالی دما به صورت محسوسی کاهش می یابد و روز پنجشنبه هفته جاری شاهد سامانه بارشی جدیدی که همراه با بارش پراکنده  باران و برف در برخی مناطق استان پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان تاکید کرد: در شبانه روز گذشته کهنوج  با بالاترین میزان بارش ها و گلباف با کمترین میزان بارش ها رکوردار بوده اند.

انتهای پیام / طه
  https://armanekerman.ir/vdcezx8zwjh8wvi.b9bj.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین