تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۳
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی شهرستان انار خبر داد:

کلاهبرداری تحت عنوان مامور قلابی

رضا خلیلی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان"انار" گفت: فردی که با عنوان قلابی افسر پلیس از مردم درخواست واریز وجه برای کمک به درمان خود یا دیگران می کرد، شناسایی و دستگیر شد.
کلاهبرداری تحت عنوان مامور قلابی
به گزارش ؛راه آرمان؛ رضا خلیلی نژاد فرمانده انتظامی شهرستان"انار" گفت: اخیرا تعدادی از شهروندان ضمن تماس با پلیس شکایت های مشابهی در رابطه با فرد کلاهبرداری داشتند که ضمن تماس هایی با آنان و معرفی خود به عنوان افسر پلیس راه از آن ها خواسته بود مبالغی پول را برای تامین هزینه های درمانی به صورت کارتی به یک حساب واریز کنند تا او معادل همان پول را به صورت نقدی از طریق یک سرباز برایشان بفرستد و به این شیوه اعتماد آنان را جلب و مبالغ زیادی را دریافت کرده است.
وی افزود: در پی این گزارشات، ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات اولیه و پی جوئی های تخصصی بعدی وارد عمل و موفق شدند این فرد کلاهبردار را شناسایی و دستگیر کنند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان"انار" تصریح کرد: این متهم در بازجوئی های انجام شده به کلاهبرداری از شهروندان با ترفند معرفی خود به عنوان مامور و جلب اعتماد آن ها اعتراف کرد و تا کنون 37 فقره شکایت در رابطه با این متهم محرز شده و در دست بررسی است.
 
 خلیلی نژادبا  اشاره به ادامه تحقیقات پلیس در رابطه با این پرونده و شناسائی دیگر شهروندان اغفال شده یادآور شد: لازم است مردم در مواردی که امکان دارد برخی افراد خود را مامور پلیس یا دیگر ادارات و نهادها معرفی کرده و درخواست های نامتعارفی از آن ها داشته باشند و به ویژه در مواردی که از آن ها درخواست واریز وجه می کنند هوشیار باشند و مراتب را به پلیس گزارش کنند.

انتهای پیام/تاج الدینی
https://armanekerman.ir/vdcg7w9q3ak9xy4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما