تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۶
۰
plusresetminus
پل تقاطع غیرهمسطح و جاده انار_امینشهر با تامین به موقع قیر تا دهه فجر تکمیل و افتتاح شود و همچنین با توجه به اینکه فضای فیزیکی بیمارستان جدید آماده بهره برداری است احتمال دارد در دهه فجر این پروژه نیز به بهره برداری برسد.
به گزارش راه آرمان؛ ، فرماندار انار در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با تقدیر از حضور پرشور مردم انار در برنامه ها و مراسمات برگزار شده در هفته مقاومت گفت: خوشبختانه یادواره شهدای شهرستان و همچنین محفل قرآنی با حضور قاری برتر کشوری با استقبال بسیارخوب مردم انار برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به سفر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به شهرستان انار گفت: دوتن از اعضای کمیسیون آقایان راستینه و قاضی زاده بازدیدهایی از مجموعه های مختلف ورزشی و‌فرهنگی شهرستان داشتند که در پایان این سفر مصوباتی جهت ارجاع به وزارت خانه های مربوطه تصویب شد.

زهرودی در خصوص مصوبات این سفر گفت: احداث سالن ورزشی و احیای بافت قدیم در بیاض ،تجهیز سکوها و‌ احداث روشنایی چمن مجموعه ورزشی آزادگان انار، حصارکشی و احداث سرویس بهداشتی برای چمن طبیعی ده رئیس از مصوباتی بود که مقرر شد با مساعدت مجموعه مس و‌ اختصاص یافتن  ردیف بودجه ملی اجرایی شود.

فرماندار انار همچنین از ادامه روند احداث سالن ورزشی چندمنظوره اختصاصی برای بانوان در مجموعه ورزشی آزادگان انار خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا نیمه سال آینده این سالن به بهره برداری برسد.

زهرودی در پاسخ به سوالی در خصوص انتصابات در داخل شهرستان گفت: طبیعتا به واسطه تغییر‌دولت ها شایعاتی مبنی بر تغییر در ادارات و نهاد های مختلف مطرح میشود اما در واقعیت تاکنون موضوعی به صورت رسمی و جدی در بحث تغییر مدیران ادارات و از جمله شبکه بهداشت و درمان انار مطرح نشده است.

وی در پایان و در خصوص پروژه های آماده افتتاح در شهرستان گفت:  در تلاش هستیم پل تقاطع غیرهمسطح و جاده انار_امینشهر با تامین به موقع قیر تا دهه فجر تکمیل و  افتتاح شود و همچنین با توجه به اینکه فضای فیزیکی بیمارستان جدید آماده بهره برداری است احتمال دارد در دهه فجر این پروژه نیز به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdcftjdyvw6d0xa.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما