تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۷
۰
plusresetminus
سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان خبر داد:

اجرای محدودیت های ترافیکی مقطعی در روز 22 بهمن در کرمان

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان از اجرای یک سری محدودیت ترافیکی به صورت مقطعی در رژه خودرویی روز 22 بهمن در شهر کرمان خبر داد.
اجرای محدودیت های ترافیکی مقطعی در روز 22 بهمن در کرمان
به گزارش راه آرمان،سرهنگ"امیر معین الدینی" ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: با توجه به برگزاری رژه و به نوعی راهپیمایی خودرویی و موتوری در روز 22 بهمن ماه و به منظور هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم محدودیت هایی در مسیر این برنامه اعمال می شود.

وی افزود: ساعت 10 صبح روز جمعه 22 بهمن ماه مسیر راهپیمایی خودرویی از میدان سپهبد سلیمانی (پرواز سابق)، بلوار جمهوری اسلامی به سمت تقاطع فرهنگیان و بزرگراه امام رضا(ع) به سمت بلوار شهید عباسپور و تا مصلی امام علی (ع) شهر کرمان ادامه می یابد که برای امنیت ترافیکی این مراسم در طول مسیر محدودیت هایی به صورت مقطعی و فقط لحظاتی قبل و بعد از این برنامه برای مدیریت ترددهای این مسیر اعمال می شود.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان از شهروندان خواست ضمن همکاری و همراهی با ماموران پلیس در زمان اعمال محدودیت های ترافیکی در این مسیر به فرمان ماموران مستقر در چهار راه ها و دیگر معابر توجه و در صورت نیاز به تردد در این بازه زمانی، از سایر مسیرهای منتهی به مقصد مورد نظر خود عبور کنند.

انتهای پیام/ط
  https://armanekerman.ir/vdcd5o0fkyt0x56.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین