تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۶
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد:

ناکامی قاچاقچیان در انتقال 557 کیلو تریاک در "فاریاب"

سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان از توقیف 3 دستگاه خودرو ، کشف 557 کیلو و 350 گرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات پلیس شهرستان "فاریاب" خبر داد.
ناکامی قاچاقچیان در انتقال 557 کیلو تریاک در "فاریاب"
به گزارش "راه آرمان" سردار "عبدالرضا ناظری" فرمانده انتظامی استان کرمان  گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان فاریاب پس از انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار  دادند.

وی افزود: ماموران با اشرافیت اطلاعاتی و شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان، با تشکیل 3 تیم عملیاتی، محور فرعی منتهی به روستای "موردان" را تحت کنترل خود قرار دادند و به محض مشاهده خودروی پراید حامل مواد به آن دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس از محل متواری و سرانجام با عکس العمل ماموران توقیف و در بازرسی از آن 557کیلو و 350 گرم تریاک کشف و راننده نیز دستگیر شد.

سردار "عبدالرضا ناظری"  همچنین گفت: در ادامه این عملیات رانندگان 2 دستگاه خودروی سمند و پژو 405 به عنوان راه پاک کن وقتی عرصه را برخود تنگ می بینند با رها کردن خودروها در منطقه از محل متواری شدند.

سردار ناظری در پایان با اشاره به اینکه در مجموع طی این عملیات یک قاچاقچی دستگیر، 557کیلو و 350 گرم تریاک کشف و 3دستگاه خودرو نیز توقیف شد؛خاطر نشان کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه متهم به مرجع قضائی معرفی و دستگیری سایر عوامل مرتبط با این پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.


انتهای پیام/ تاج الدینی https://armanekerman.ir/vdcbzab88rhb59p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما