تاریخ انتشار :پنجشنبه ۵ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۱۰
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یک کودک 6 ساله که پس از ربوده شدن بیش از 6 روز درون یک چاه انداخته شده بود در عملیات شبانه پلیس از مرگ حتمی نجات یافت.
گروگان 6 ساله پس از 6 روز، زنده از چاه بیرون کشیده شد
به گزارش راه آرمان؛ سردار"عبدالرضا ناظری"در تشریح این خبر بیان داشت: بیست و هشتم بهمن ماه گم شدن یک پسر بچه 6 ساله در یکی از خیابان های شهر کرمان به پلیس 110گزارش شد که تحقیقات اولیه پلیس حاکی از وقوع کودک ربایی داشت و در این رابطه بلافاصله پیجویی های بعدی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران پلیس آگاهی با انجام پیجویی های پلیسی و کار اطلاعاتی هویت فردی که اقدام به ربودن این کودک کرده بود را شناسایی و وی را ضمن هماهنگی قضائی در مخفیگاهش واقع در یکی از شهرستان های شمالی استان دستگیر کردند که این متهم در بازجویی های اولیه به ربودن این کودک از خیابان و سپس انداختن او در یک چاه در محدوده شهر کرمان اعتراف کرد.

سردار"ناظری"بیان داشت: در ادامه به رغم اینکه احتمال می رفت کودک ربوده شده فوت شده باشد ماموران پلیس آگاهی بلادرنگ و بدون فوت وقت حوالی ساعت یک بامداد امروز پنج شنبه 5 اسفند به همراه تیمی از آتش نشانی عازم منطقه شدند و پس از ساعاتی جست و جو در محدوده باغات پسته، چاه مورد نظر را پیدا کردند و متوجه شدند این کودک درون چاه زنده است.

وی ادامه داد: بلافاصله ماموران پلیس و آتش نشانی این کودک را از درون چاه خارج کرده و تیم اورژانس حاضر در محل هم اقدامات پزشکی اولیه را به انجام رساند که بحمدالله این کودک جراحت و آسیب دیدگی خاصی نداشت و در ادامه ضمن اطلاع به والدینش به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب آتش نشانی و اورژانس به سبب همراهی با پلیس در این عملیات شبانه و نجات بخش تصریح کرد:  متهم مرتبط با این کودک ربایی که فردی غیر بومی است و در حوزه سرقت و کلاهبرداری نیز سوابق و پرونده هایی دارد به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/ط
  https://armanekerman.ir/vdccmpqsx2bqix8.ala2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما