تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۹
۰
plusresetminus
شعرباف تبریزی با اشاره به استفاده از معتادان ترک کرده در کارهای عمرانی شهرداری عنوان کرد: در برخی پروژه های عمرانی می توان نیروی کار کارگر و بنایی که در اردوگاه حضور دارند و ترک کرده اند را به کارگیری کرد تا فرآیند اشتغال سریعتر شکل گیرد.
ایجاد تفاهمنامه شهرداری با سپاه برای اشتغال معتادان بعد از ترک/ آمادگی شهرداری برای واگذاری زمین مراکز مشاوره خانواده معتادان
شعرباف شهردارکرمان در حاشیه بازدید از اردوگاه کرامت سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با خبرنگار راه آرمان گفت: امروز برای تقدیر از اقدام بسیار خوب و رو به جلوی سپاه برای ایجاد اردوگاهی که غیر از حوزه جمع آوری تلاش برای اشتغال و درآمدزایی معتادان نیز دارد در این اردوگاه حضور یافتیم.
 
وی افزود: اگر تا کنون به زمینه سازی اشتغال معتادان بعد از جمع آوری و ترک اعتیاد آنها توجه می شد امروز شاهد بسیاری از آسیب های اجتماعی نبودیم.
 
شهردار کرمان ضمن تاکید بر حمایت شهرداری از مجموعه سپاه و خیریه هایی که در زمینه ساماندهی معتادان فعالیت دارند توضیح داد: حمایتهای ما در شهرداری در موضوعاتی مثل فضاسازی محیط اردوگاه است زیرا معتادانی که در این فضا حضور دارند هرچقدر فضای مطبوع تر و مناسب تر و آرامش بخش تری را داشته باشند به درمانشان کمک می کند.
 
شعرباف ادامه داد: بخشی از استطاعت ما در حلقه اشتغال است؛ در حوزه خدمات، شهرداری برخی استعدادها را دارد که می تواند در اختیار این مجموعه و مجموعه های مشابه قرار دهد مثال تفکیک زباله مطرح شد که در شهر کیوسک‌هایی را برای تفکیک داریم که با همکاری مشترک بین مجموعه شهرداری و اردوگاه می توانیم هم بخشی از مسائل را در حوزه مسائل شهری با کیفیت بهتری انجام دهیم هم اشتغال پایداری را در داخل مجموعه اردوگاه ایجاد کنیم.
 
وی با اشاره به استفاده از معتادین ترک کرده در کارهای عمرانی شهرداری عنوان کرد: در برخی پروژه های عمرانی می توان نیروی کار کارگر و بنایی که در اردوگاه حضور دارند و ترک کرده اند را به کارگیری کرد تا فرآیند اشتغال سریعتر شکل گیرد.
 
شهردار کرمان با بیان اینکه ضروری است خانواده های معتادان تحت مشاوره قرار گیرند تاکید کرد: شهرداری آمادگی دارد در قالب قراردادها و تفاهمنامها های مشترک زمین و املاکی را برای راه اندازی مراکز مشاوره به خانواده های معتادین ایجاد کند؛ تا اصلا به مرحله ای که یک معتاد تجاهر کند به اعتیاد نرسیم و در همان ابتدای امر برخی موضوعات در خانواده ها حل شود.
 
انتهای پیام/ پاکاری https://armanekerman.ir/vdcgzn9qyak9xx4.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین