تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۸
۰
plusresetminus
 مرتضی فیروزآبادی با اشاره به اینکه به طور خاص در استان کرمان امسال در جذب منابع و تحقق فرصت‌های شغلی بالای  100 درصد محقق شده افزود: در سال آینده باید حدود 24 هزار فرصت شغلی در این استان ایجاد شود که برای این امر بیش از 1300 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.
ایجاد 24 هزار فرصت شغلی با مبلغ 1300 میلیارد تومان در کمیته امداد کرمان پیش بینی شده است/ کرمان 100 درصد سهمیه ایجاد اشتغال خود را انجام داده است
به گزارش " راه آرمان " طی مراسمی در همایش فصلی مدیران کمیته امداد استان کرمان از ایده های برتر رویداد شتاب دهی از خونه تا کارخونه و ایده تا بازار مددجویان و فارغ التحصیلان تحت حمایت کمیته استان کرمان با حضور فیروزآبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تجلیل شد. 

 مرتضی فیروزآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در این مراسم که با حضور علی زینی وند، استاندار کرمان، یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمان و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، گفت: در کشور مشکل فکر و ایده نداریم و هر کجا جوان ایرانی اراده کرده توانسته است کار را به خوبی انجام دهد. 

وی با بیان اینکه از جمله چالش هایی که جوانان ایرانی با آن روبه رو هستند یکی مسئله امید است که سال ها مورد تهاجم قرار گرفته است و دیگری نیز مساله تلاش و استقامت است. 

فیروزآبادی ادامه داد: تمرکز بر موضوع، ادامه دادن و پیگیری طولانی رمز موفقیت در کار است. 

وی با اشاره به اینکه تعهد کمیته امداد در ایجاد اشتغال در سال جاری ایجاد 300 هزار فرصت شغلی بود که خوشبختانه با همکاری استانداران، فرمانداران و روسای بانک ها 100 درصد این مشاغل محقق شده است افزود: به واسطه تجربه ای که در امداد رخ داده است برای سال 1401 کمیته امداد متعهد به ایجاد 500 هزار فرصت شغلی شده است. 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد کشور با بیان اینکه بهترین نوع حمایت توانمندسازی است خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی ما در کمیته امداد این است که زمينه توانمندی فرزندان خانواده های تحت حمایت فراهم شود تا از فقر بین نسلی بین مددجویان جلوگیری کنیم. 

وی با بیان اینکه اگر مسئولیت های اجتماعی در مسیر توانمندسازی قرار گیرد ارزشمند است گفت: باید تلاش کنیم هیچ دانش آموزی در خانوده های تحت حمایت بدون مهارت نباشد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: از رویکردهایی که در کمیته امداد در سنوات گذشته شروع شده حرکت به سمت مشاغل دانش بنیان و سوق دادن جوانان به سمت فضای علم و فناوری و مشلاغلی که پایه آنها نوآوری و خلاقیت و همچنین دانش و فناوری است و در این جهت جریان برگزاری رویدادها در مجموعه خانواده کمیته امداد آغاز شده که امروز این رویداد  در استان کرمان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه به طور خاص در استان کرمان امسال در جذب منابع و تحقق فرصت‌های شغلی بالای  100 درصد محقق شده افزود: در سال آینده باید حدود 24 هزار فرصت شغلی در این استان ایجاد شود که برای این امر بیش از 1300 میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

شایسته ذکر است؛ در حاشیه این مراسم  جشن توانمندی (بازنشستگی) 400 خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان با پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی آن ها توسط کمیته امداد برگزار شد.

هم چنین در این مراسم از روسای بانک های استان که در پرداخت تسهیلات اشتعال مددجویان تحت حمایت با این نهاد همکاری داشتند تجلیل شد.

انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdchkmnzk23nikd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین