تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۴
۰
plusresetminus
محمد رضا بهرامی گفت: با توجه به اینکه دو سال کرونا بوده است و زایران سردار در این بازه زمانی نتوانسته اند بعد از شهادت سردار در کرمان حاضر شوند بنابر این پیش بینی ما این است که  تعداد زیادی توریست و گردشگر مقاومت در استان را شاهد خواهیم بود.
۶۰ درصد از هتل های استان کرمان  رزرو شده اند/ پیش بینی تکمیل ظرفیت صد درصدی هتل ها به واسطه حضور گردشگران مقاومت
محمد رضا بهرامی رییس اتحادیه هتل داران استان کرمان در گفتگو با "راه آرمان" گفت: پیش بینی ما این است که برای پذیرش میهمانان نوروزی سال خوبی را داشته باشیم.

وی ادامه داد: پیش بینی ما این است که امسال ۱۰۰ درصد هتل ها اشتغال شوند در حالی که اکنون ۶۰ درصد از هتل ها رزرو شده اند.

بهرامی عنوان کرد: با توجه به اینکه دو سال کرونا بوده است و زایران سردار در این بازه زمانی نتوانسته اند بعد از شهادت سردار در کرمان حاضر شوند بنابر این پیش بینی ما این است که  تعداد زیادی توریست و گردشگر مقاومت در استان را شاهد خواهیم بود.

وی ادامه داد: در استان کرمان ۷۰ هتل و مهمانپذیر آماده میزبانی از گردشگران مقاومت و .... هستند و در شهر کرمان هم تعداد ۱۰ هتل و مهمان پذیر میزبان گردشگران خواهد بود.

بهرامی ادامه داد: حد نصاب اقامت یک شب در هتل های کرمان بر اساس ستاره های هتل هاست که معمولا از یک شب اقامت به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان نرخ بندی شده است و بیشتر از این مقدار کمتر دیده می شود.

انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcdfk0fxyt0xk6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین