تاریخ انتشار :پنجشنبه ۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۳
۰
plusresetminus
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان عنوان کرد؛

مراجعه بیش از 12 هزار مسافر به پست های نوروزی هلال احمر کرمان

رضا فلاح از مراجعه بیش از 12 هزار و 700 مسافر به پست های نوروزی بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشر دوستانه در سراسر استان خبر داد.
مراجعه بیش از 12 هزار مسافر به پست های نوروزی هلال احمر کرمان
به گزارش راه آرمان؛ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اجرای بیست و دومین دوره طرح ملی خدمات بشردوستانه سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: در این طرح 15پست ثابت و سیار و همچنین 13فضای دوستدار کودک با مشارکت بیش از 250 نفر از اعضای جوانان از 25 اسفندماه 1400 تا کنون در حال برگزاری است.  

وی با اشاره به هشتمین روز از اجرای طرح مذکور خاطرنشان کرد: بیش از 12 هزار و 700 نفر با نقاط ایمن و اماکن فرهنگی، سیاحتی، تفریحی وغیره توسط اعضای جوانان مستقر در پست راهنمایی شدند. 

وی با اشاره به فعالیت 14پست دوچرخه سوار و 21 پست پیاده سحاب در نقاط مختلف گردشگری افزود: 3 هزار و 60 نفر توسط اعضای تیم سحاب با نقاط حادثه خیز و ایمنی در سفر آشنا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: 5 هزارو 104 نفر با آموزش مهارت های ترافیکی در حوزه فضای دوستدار کودک آشنا شدند.

فلاح با اشاره به اجرای پویش بهرفت در پست های نوروزی تصریح کرد: بیش از 2 هزار  نفر با امضای میثاق نامه به پویش بهرفت پیوستند. 

وی با اشاره به اجرای پویش ملی چلچراغ و جشنواره رفیق خوشبخت ما افزود: بیش از یک هزار و 600 نفر به این پویش و جشنواره دعوت شدند. 

فلاح گفت: تاکنون تعداد 16 هزار و 233 عدد اقلام فرهنگی شامل بروشور نقشه و تقویم سی دی دربین مسافرین توزیع شده است.

وی خاطر نشان کرد: بیش از 800 نفر با مهارت های امداد وکمک های اولیه و سنجش فشارخون آشنا شدند.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcdfk0fzyt0x56.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما