تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۶
۰
plusresetminus
ظهر امروز استاندار کرمان با حضور در محل پایگاه امدادی پشتیبانی جمعیت هلال احمر مرکز استان از طرح ملی هلال رحمت رونمایی کرد.
طرح ملی هلال رحمت با حضور استاندار رونمایی شد
به گزارش راه آرمان ، دکتر علی زینی وند استاندار کرمان با حضور در محل پایگاه امدادی پشتیبانی جمعیت هلال احمر در طی بازدید از 2500 بسته غذایی از طرح ملی هلال رحمت رونمایی کرد.

رضا فلاح در حاشیه این برنامه بیان کرد: با نزدیک شدن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سال ۱۴۰۱، طرح های "فرشتگان رحمت" و "همای رحمت" ادغام و طرح جدیدی با عنوان «هلال رحمت» از اسفندماه جاری تا اردیبهشت سال آینده در دستور کار سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر قرار گرفته است.

وی افزود: به همین منظور جذب حداکثر منابع داوطلبی و کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین حقیقی و حقوقی جهت تامین اقلام و توزیع هدفمند بین آسیب دیدگان حوادث اخیر و نیازمندان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول تعداد ۲۵۰۰ سبد غذایی به ارزش تقریبی یک میلیارد و 800 میلیون تومان تهیه شده است، اظهار داشت: پس از افتتاح و رونمایی این طرح، اقلام مذکور در شهرستان های جنوبی جیرفت، کهنوج، قلعه گنج، عنبرآباد و رودبار جنوب توزیع خواهد شد. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: همچنین تعدادی از بسته های غذایی به نیازمندان شناسایی شده در 10 محله طرح تاب آوری و توانمندسازی محلات ناکارآمد نیز توزیع می شود.

انتهای پیام/ط https://armanekerman.ir/vdcd5k0f9yt0xk6.2a2y.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما