تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۵۶
۰
plusresetminus
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: حرکت بر مبنای مکتب و سیره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات کشور شده و منویات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی را محقق نماید.
مکتب سردار سلیمانی می تواند گره گشای مشکلات کشور شود/ شرکت های دانش بنیان راه خنثی کردن جنگ اقتصادی
به گزارش؛ راه آرمان؛ دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در نشست امروز با جمعی از تولیدکنندگان و مدیران واحدهای تولیدی استان کرمان افزود: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی، برای بهبود امورات مملکت و رفع مشکلات مردم باید از تولید و تولیدکنندگان حمایت عملی و میدانی نماییم و در این رابطه باید توجه داشت که معظم له حل مشکل کشور را در گروی نگاه به داخل کشور و داشته های ملی و حمایت از تولید دانسته اند و ما مردم و مدیران استان کرمان بر خود می بالیم که در این زمینه الگوی کشوری و بین المللی به نام سردار شپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی داریم.
 
وی از مکتب سردار سلیمانی به عنوان یک نعمت برای خدمت به مردم یاد کرد و اظهارداشت: باید عملکرد ما در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر مبنای عمل او شکل بگیرد و همواره توجه داشت که حاج قاسم منتظر نمی ماند کاری به او ارجاع شود تا بعد آن را انجام دهد.
مدعی العموم در استان کرمان تصریح کرد: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هرجا کاری بر زمین مانده را مشاهده می کرد، بر مبنای تشخیص صحیح و عملکرد جهادی و انقلابی به اجرای آن می پرداخت و در این مسیر محاسبه اینکه در این حوزه مسئولیت دارد یا خیر، وظیفه او است یا خیر و مورادی از این دست را نمی کرد.
 
سالاری یادآور شد: به عنوان نمونه، سردار سلیمانی در زلزله ویرانگر بم با توجه به اینکه وظیفه او در خارج از کشور تعریف شده بود، اما به اتفاق شهید کاظمی و بدون هیاهو در این شهر زلزله زده مستقر شد و ساماندهی امر مجروحان؛ اعزام و کمک رسانی به مردم را انجام داد.
 
وی اضافه کرد: سردار سلیمانی در سیل خوزستان نیز بلافاصله پس از ورود به کشور در بحبوحه جنگ با داعش در عراق، به جای سر زدن به خانواده چشم انتظار و نگران خود؛ مستقیم عازم مناطق سیل زده شد و نشان داد که برای خدمت به مردم باید همیشه در صحنه بود و بر مبنای وظیفه انقلابی و دینی خود حرکت کرد.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به این مطلب که اگرچه هیچ یک از ما نخواهیم توانست در مقام سردار سلیمانی قرار گیریم، عنوان کرد: باید نهایت تلاش خود را به کار گیریم تا ویژگی های شخصیتی او را در خود پرورش داده و خود را به روش مدیریتی او نزدیک کنیم.
 
سالاری بیان کرد: در راستای حمایت از تولید که موضوع مورد تاکید مقام معظم رهبری برای گره گشایی از مشکلات کشور است نیز باید با مدل حاج قاسم عمل نماییم و ببینیم گره کار کجاست و آن را باز کنیم.
 
وی اظهارکرد: دستگاه قضایی استان کرمان با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جدید و تاکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان، بنای حرکت خود را بر مبنای حمایت و پشتیبانی از شرکت های دانش بنیان قرار داده و معتقد است که این شرکت ها می‌توانند تحریم‌های ظالمانه جبهه استکبار را بلا اثر و حتی خنثی کنند.
 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تصریح کرد: شرکت های دانش بنیان این توانایی را به مدد هوش و پشتکار ایرانی دارند که محصولات استراتژیکی که استکبار جهانی مانع از ورود آن به کشور می شود را تولید و اثرات جنگ اقتصادی را بر کشور و مردم کم اثر و خنثی نمایند به شرط آنکه همه عوامل اجرایی در حمایت از تولید و خصوصا شرکت های دانش بنیان بر مبنا و مدل حاج قاسمی که همانا کار جهادی و انقلابی است، حرکت نمایند.


انتهای پیام/ تاج الدینی
https://armanekerman.ir/vdcf1tdyjw6d0ea.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما