تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۵۱
۰
plusresetminus
حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: یکی از شخصیت ها و فرماندهانی  که در این 14 سال نقش اساسی و کلیدی در تامین امنیت کشور داشته است برادر بزرگوارمان سردار پاکپور است که از سال87 مسئولیت نیروی زمینی سپاه و در سال 88 ماموریت جنوب شرق را بر عهده گرفته است.
سردار پاکپور نقش اساسی در تامین امنیت جنوب شرق داشته است/ لشکر 41 ثارالله از سه استان سیستان، کرمان و هرمزگان شکل گرفت
به گزارش" راه آرمان " سردار حسین معروفی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده لشکر مردم پایه 41 ثارالله  خطاب به سردار محمد پاکپور گفت: رزمندگان ثارالله و مردم کرمان شما را رفیق شفیق سرور بزرگمان سالار شهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی می دانند و شما راه همراه وی دیده اند و هرگز شما را فراموش نخواهند کرد.

وی ادامه داد: بسیار خرسندیم که امروز کرمان و ثاراللهیان میزبان یک مجاهد ولایی و بزرگ مردی چون شما ( سردار پاکپور) هستیم کسی که ذوب شده در ولایت است و فرامین ایشان را عملیاتی می کند.

حسین معروفی افزود: یکی از شخصیت ها و فرماندهانی  که در این 14 سال نقش اساسی و کلیدی در تامین امنیت کشور داشته است برادر بزرگوارمان سردار پاکپور است که از سال87 مسولیت نیروی زمینی سپاه و در سال 88 ماموریت جنوب شرق را بر عهده گرفته است، واقعا نیروی زمینی تحت اوامر امام خویش و تحت فرماندهی سردار پاکپور خوب درخشید و مورد احترام رهبر انقلاب است.

معروفی ادامه داد: لشکر 41 ثارالله با 3 نیروی رزمی متشکل از رزمندگان سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان پایه گذاری شده است و نطفه آن در کرخه کور با گروهان و دربیت المقدس با دوگردان و در فتح المبین با تیپ و در عملیات رمضان با لشکر ساخته و نهادینه شد.

وی تاکید کرد: شهدای سپاه سه استان متعلق به لشکر همیشه پیروز ثارالله هستند بنابراین چه در دوران دفاع مقدس و چه در بر قراری امنیت در منطقه جنوب شرق کشور توسط فرمانده شهیدمان حاج قاسم سلیمانی در تمامی عرصه ها خوش درخشیدند و ماموریت خود را انجام دادند.
 

انتهای پیام/ طهماسبی
  https://armanekerman.ir/vdcepp8zzjh8wzi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین