تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۶
۰
plusresetminus
امیر غلامعلیان گفت: در آستانه ۲۹ فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی، اولین مرحله طرح مردم یاری بیمارستان امام حسین ارتش در منطقه الله آباد کرمان با پذیرش بیش از ۱۰۰۰ نفر انجام شد.
برگزاری طرح مردم یاری بیمارستان امام حسین ارتش در منطقه الله آباد
به گزارش راه آرمان؛ سرتیپ دوم امیر غلامعلیان گفت: در آستانه ۲۹ فروردین، سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و حماسه آفرینی های نیروی زمینی، امروز تیم سیار پزشکی بیمارستان امام حسین (ع) قرارگاه منطقه ای جنوبشرق در راستای رسالت و ماموریت ذاتی خود که کمک به مردم و محرومین عزیزمان است، اولین طرح مردم یاری  (پایش سلامت و ویزیت رایگان) خود را در سال ۱۴۰۱، در منطقه اللّه آباد اجرا نمودند.

ارشد نظامی آجا خاطرنشان کرد: این بیمارستان با یک تیم مجهز پزشکی شامل یک تیم نه نفره از پزشکان در تخصص های مختلف و پزشکان مشاوره در حوزه اعصاب و روان و جراحی های مختلف، به منطقه الله آباد اعزام که با استقبال گسترده مردم روبه رو شد.

وی افزود: بیش از ۱۰۰۰ نفر از مردم بصورت رایگان توسط پزشکان متخصص پذیرش و بیمارانی که پس از ویزیت احتیاج به جراحی داشته باشند بصورت رایگان در بیمارستان امام حسین(ع) ارتش انجام  و اعمال جراحی صورت خواهد گرفت.

امیر غلامعلیان عنوان کرد: این طرح تا پایان دهه ارتش که سوم اردیبهشت ماه  ۱۴۰۱ است در محله های محروم و کم برخوردار مشخص شده ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdccoeqse2bqis8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین