تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۱
۰
plusresetminus
محمود مهدوی فرد گفت: امسال دو روز را برای گرامیداشت سوم خرداد ماه «روز مقاومت»در نظر گرفته شده است؛ سوم خرداد ماه به عنوان روز «مقاومت، ایثار و پیروزی» و چهارم خرداد ماه به عنوان روز «دزفول، مقاومت و پایداری» که برنامه ها با شعار«ما مقاوم هستیم» اجرا خواهد شد.
برگزاری مراسم «روز مقاومت» در روزهای سوم و چهارم خرداد ماه/ دستگاه های اجرایی در تولید کتب دفاع مقدس و شهدا کوشاتر باشند
به گزارش راه آرمان؛ محمود مهدوی فرد صبح امروز در شورای هماهنگی دفاع مقدس استان کرمان و ستاد بزرگداشت سوم خرداد ماه گفت: مجموعه ستاد کل نیروهای مسلح، سامانه ای را در اختیار تمام رده های کشوری قرار داده است تا تمام ارگان های دولتی برنامه های دفاع مقدس خود را در این سامانه بارگذاری کنند که بعد از پایان برنامه، تایید برنامه را باید انجام دهند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان ادامه داد: سال قبل ۶۲ دستگاه دولتی استان، برنامه های خود را در سامانه بارگذاری کرده اند، که نیمی از این دستگاه برنامه های خود را تایید نکرده اند؛ این در حالی است که استان کرمان، بزرگترین استان کشور و پایتخت مقاومت است که باید در این عرصه بیشتر حضور داشته باشند.

وی افزود:  ارزیابی استان کرمان در عرصه دفاع مقدس بر اساس ارزیابی از این سامانه صورت می گیرد.

مهدوی فرد بیان کرد: سال گذشته مصوبه این بود که هر اداره در تولید کتاب دفاع مقدس و شهید اقدام کند که تعدادی از ادارات کُتبی را تولید کردند و امسال ادارات کوشاتر باشند و هر اداره در این زمینه اقدام کند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان عنوان کرد: امسال دو روز را برای گرامیداشت سوم خرداد ماه «روز مقاومت»در نظر گرفته شده است؛ سوم خرداد ماه به عنوان روز «مقاومت، ایثار و پیروزی» و چهارم خرداد ماه به عنوان روز «دزفول، مقاومت و پایداری» که برنامه ها با شعار«ما مقاوم هستیم» اجرا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به فروکش کردن بیماری کرونا برگزاری برنامه های امسال بیشتر به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdchw-nzq23nimd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین