تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۰۶
۰
plusresetminus
سید حسن مهدوی گفت: استاد مطهری با پشتوانه قوی اعتقادی توانست در قلب جوان های دانشگاهی و مذهبی نفوذ کند.
شهید مطهری با پشتوانه قوی اعتقادی در قلب جوانان نفوذ کرد/ اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه
سید حسن مهدوی معاون عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با راه آرمان ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد استاد شهید مرتضی مطهری  گفت: هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج همزمان با ۱۲اردیبهشت ماه مصادف با سالروز شهادت استاد مطهری است.

وی افزود: امیدوارم در سال جاری همه اساتید و مربیان عقیدتی-سیاسی همه رده های سپاه در عرصه آموزش های عقیدتی سیاسی با تاسی از اندیشه های اسلامی شهید مطهری موفق باشند.

معاون عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به تزکیه نفس و اخلاص عملی شهید مطهری اظهار کرد: استاد مطهری با پشتوانه قوی اعتقادی توانست در قلب جوان های دانشگاهی و مذهبی نفوذ کند.

سید حسن مهدوی توضیح داد: در راستای جهاد تبیین که حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) بر آن تاکید دارند؛ مسئولان عقیدتی سیاسی، اساتید و مربیان باید تفکرات و اندیشه های اسلامی شهید مطهری را برای جوانان تبیین کنند.

وی ضمن برشمردن برنامه های هفته عقیدتی-سیاسی در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دیدار با امام جمعه، غبارروبی قبور مطهر شهدا، برپایی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و مسابقه کتابخوانی از برنامه های این هفته هستند.

معاون عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: برگزاری مسابقه خطاطی، نقاشی و مقاله نویسی از آثار شهید مطهری ویژه فرزندان، برگزاری زنگ سپاس و صبحگاه مشترک در برخی از مدارس، تجلیل از پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت و مربیان عقیدتی سیاسی، برگزاری پیاده روی خانوادگی، برنامه نشست عمومی برای کارکنان با سخنرانی آیت الله مدرسی از اساتید اخلاق حوزه و دانشگاه، سرکشی از خانواده شهدا و متوفیان عقیدتی سیاسی از دیگر برنامه های هفته عقیدتی-سیاسی سپاه استان است.

انتهای پیام/

  https://armanekerman.ir/vdcb90b8grhb50p.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین