تاریخ انتشار :پنجشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۴۳
۰
plusresetminus
فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: ماموران وظیفه‌ شناس پاسگاه انتظامی گلستان با تلاش مضاعف خود صاحب یک عدد کیف گم شده حاوی طلاجات را شناسایی و این کیف را به او بازگرداندند.
تلاش اثربخش ماموران پلیس سیرجان در شناسایی مالک طلاجات گم شده
سرهنگ"مرتضی امیرسبتکی" گفت: ماموران پاسگاه انتظامی گلستان به نام های ستوانیکم"مرتضی رسولی" و استواریکم"ارسلان قاسمی نژاد" هنگام گشت زنی در محور"سیرجان-بندرعباس" يک عدد کیف دستی حاوی طلاجات و دو فقره چک را پیدا کردند.
وي افزود: اين ماموران وظيفه شناس ضمن گزارش موضوع به مسئولان خود، در اقدامي ارزشمند تمام تلاش خود را برای شناسایی صاحب این کیف به کار گرفتند که در نهایت با پي گيري هاي انجام شده، صاحب این کیف دستی که ساکن استان تهران بود شناسایی و اموال پیدا شده به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال تحویل او شد.
سرهنگ "امیرسبتکی" دعای خیر اين شهروند را ارزشمندترین موهبت برای این دو همکار انتظامی برشمرد و گفت: کارکنان انتظامی که گشت زنی و نگهبانی های شبانه روزی، از ماموریت های مهم آنان است خود را موظف و مقید به نگهداری و صیانت از اموال مردم می‌دانند و باعث افتخار است که در سایه صحت عمل و امانتداری کارکنان پلیس از ایراد خسارت مالی و ایجاد مشکل برای این هم وطن جلوگیری شد.


انتهای پیام/ تاجالدینی https://armanekerman.ir/vdchw-nz-23ni-d.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما