تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۵
۰
plusresetminus
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر کرمان خبر داد؛

آزاد سازی دپوی ۱۵ ساله شهرداری در راستای طرح سد معبر

فتح الله مویدی گفت: در شورای ششم با حمایت قوه قضاییه و مصوبات شورا اموال ضبط شده مردم با هزینه کم برگشت داده خواهد شد.
آزاد سازی دپوی ۱۵ ساله شهرداری در راستای طرح سد معبر
فتح الله مویدی رئیس کمیسیون خدمات شهری و بهداشت محیط زیست  در گفتگو با راه آرمان عنوان کرد: مهمترین فعالیت های این کمیسیون تعیین تکلیف انبار نگهداری لوازم ضبط شده از تخلفات حاصل از سد معبر و ساخت و سازهای غیر مجاز بوده است.

وی ادامه داد: انباری که وجود دارد حاوی قریب به چندین میلیارد اموال مردم است که هم در عرصه ساخت وسازهای غیر قانونی و هم سد معبر در عرض ۱۵ سال به صورت غیر قانونی دپو شده است.

مویدی با بیا اینکه ظبط اموال و دپوی آن ها در شورا های قبلی تخلف بوده است، گفت: در شورای ششم با حمایت قوه قضاییه و مصوبات شورا این اموال به مردم با هزینه کم برگشت داده خواهد شد.

وی با اشاره به این عنوان که هزینه نگهداری این اموال هم ۱۵ سال بر شهرداری و شهر هزینه ایجاد کرده است ،گفت: کسانی که از سال ۸۵ تا کنون اموال آنها ضبط شده است به سازمان اجراییات شهرداری مراجعه و اموال خود را با پرداخت هزینه ی کم باز پس گیری کنند.

مویدی اذعان کرد: برخی اموال هم بدون صاحب هستند که منتظر نظر قطعی دادستانی هستیم که آنها را با اجازه حقوقی با هزینه کارشناسی شده به مزایده بگذاریم تا انبارها خالی شوند.

وی ادامه داد: طبق مصوبه شورای شهر از این به بعد به محض احراز تخلف بعد از ظبط وسیله سد معبر پرونده حقوقی آن تشکیل و به دادگاه ارسال می شود تا اموال در انبار نماند و شهرداری نیز کار قضایی و قهری انجام ندهد.

انتهای پیام/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcd590fsyt0x56.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین