تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۳
۰
plusresetminus
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس خبر داد؛

تکمیل استادیوم ورزشی باشگاه صنعت مس کرمان تا پایان سال جاری

محمدرضا پورابراهیمی با اشاره به تکمیل مجموعه ورزشی باشگاه صنعت مس کرمان گفت: با توافق انجام شده تا پایان سال بخش اعظم ورزشگاه مس کرمان تکمیل می شود و تا اوایل سال آینده این مجموعه ورزشی به طور کامل به بهره بردای می رسد
تکمیل استادیوم ورزشی باشگاه صنعت مس کرمان تا پایان سال جاری
به گزارش راه آرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی در نشست مشترک با مدیرعامل شرکت ملی مس ایران با حضور سرمربی و سرپرست تیم فوتبال مس کرمان ضمن خوشامدگویی گفت:این نشست در راستای توافقی است که قبل از صعود تیم فوتبال مس کرمان در لیگ برتر داشتیم، برگزار شده و موضوع اجرای توافقات مرتبط با کمک به تیم صنعت مس است.

وی خطاب به مدیرعامل شرکت ملی مس گفت  طبق مکاتبه قبلی بنده با جنابعالی، موضوع مهم استفاده از ظرفیت قابل قبول کادر فنی و بازیکنان با تعصب تیم  در لیگ برتر با همان انگیزه و شور در بازی های مهم در فصل  یک ضرورت محسوب می‌شود.

پورابراهیمی تصریح کرد: مسئله دیگر ایفای تعهدات مرتبط با بازیکنان و کادر فنی و مدیران تیم مس کرمان است که در ماه های اخیر با کسب نتایج خوب از سوی باشگاه باید انجام شود و نهایتا موضوع دیگر در نظر گرفتن پاداش برای این عزیزان است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اینکه مسئله دیگر زیرساخت حوزه ورزش برای صنعت مس است، عنوان کرد: تکمیل و اجرای تمام فازهای باشگاه اختصاصی صنعت مس کرمان باید برای کمک به تقویت مجموعه با تسریع در دستورکار قرار بگیرد.

 پورابراهیمی با اشاره به امکان ایجاد درآمد مستمر از ظرفیت بازیکنان مستعد پرورش یافته خود باشگاه و معرفی به لیگ برتر فوتبال کشور افزود:  باید از ظرفیت بازیکنان  پرورش یافته خود باشگاه  برای درآمد پایدار و مستمر استفاده کرد.

وی افزود: با توجه به انتظارات و درخواست های سرمربی جوان و پرتلاش تیم مس کرمان حسیخانی و سرپرست تیم درخواست داریم، مدیر عامل شرکت مس ایران تقاضاهای مطروحه را در دستور کار قرار دهند.

در ادامه این نشست فرزاد حسینخانی سرمربی تیم مس کرمان از تلاش مدیران قبلی و به ویژه مدیر فعلی شرکت مس که با حضور خود در مسابقات موجب دلگرمی شده و با تشکر از پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس که همراهی بسیار موثری  در سال های گذشته و به ویژه در هفته های اخیر داشته و همه تلاش را برای حمایت از تیم صنعت مس با همکاری دکتر رستمی انجام دادند و در پایان از بازیکنان و کادر فنی تیم مس تشکر کرد.

حسینخانی سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان افزود: کار بزرگ انجام شده با تمرکز بر ظرفیت های داخلی بود و با تجاربی که طی سال‌های گذشته داشتیم توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم.

وی افزود: در ادامه راه نیازمند تقویت و تکمیل بازیکنان برای حضور قدرتمند در لیگ برتر فوتبال کشور هستیم.

وی افزود: آماده هستیم در ارتباط با  پرورش بازیکنان  مستعد بومی کرمان مانند قبل اقدام جدی انجام دهیم که نیازمند افزایش اختیارات و بودجه کافی برای حفظ و ارتقا جایگاه مطلوب در رده بندی لیگ برتر  هستیم.

در ادامه حجت جهرمی سرپرست تیم فوتبال مس کرمان ضمن قدردانی از حمایت دکتر پورابراهیمی و زحمات مدیران قبلی به ویژه مدیرعامل فعلی شرکت ملی مس گفت: با شرایط سخت و عدم وجود اختیارات کافی تلاش کردیم مشکلات مربوط به مدیریت تیم خللی در عظم و اراده بازیکنان در رسیدن به جایگاه لیگ برتر کشور وارد نکند.

وی افزود: در خصوص بودجه ها در طول این ایام یکی از مشکلات ما این بود که منابعی به فوتبال استان اختصاصی پیدا می‌کرد به دلایل مختلف در جای دیگه هزینه می شد و عملا سهم فوتبال به عددهایی که وعده می دادند اجرایی نمی شد.

در ادامه دکتر رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس از برگزاری نشست مشترک با رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و سرمربی و سرپرست تیم فوتبال مس کرمان ابراز خوشحالی کرد و افزود:در طول مدت کوتاهی که بنده بعنوان مدیرعامل شرکت ملی مس انتخاب شدم چندین جلسه با دکتر پورابراهیمی داشتم که در تمامی این جلسات دغدغه ایشان در کنار مباحث اقتصادی و افزایش تولید شرکت ملی مس صعود تیم فوتبال مس به لیگ برتر فوتبال کشور بود.

وی ضمن تقدیر از زحمات کادر فنی مربیان وبازیکنان تیم فوتبال مس کرمان که دل مردم را خوشحال کرد، گفت: تمامی تعهداتی که در توافق با دکتر پورابراهیمی انجام شده اجرایی حواهد شد.

وی در ادامه افزود یکی از موضوعات مهم تفکیک  هزینه ها و‌ منابع مربوط به رشته فوتبال است که باید به شکل مستقل عمل شود تا  تداخلی در منابع و مصارف این رشته با دیگر فعالیت های این باشگاه نداشته باشد و قابل رصد و کنترل و ارزیابی باشد

وی با اعلام آمادگی نسبت به ایفای تعهدات قبلی بازیکنان و مربیان تیم فوتبال مس کرمان که در نامه دکتر پورابراهیمی به این موضوع اشاره شده بود، گفت: تمام تعهدات و‌مطالباتی که باید به بازیکنان پرداخت شود به آن پایبند هستیم و در بازه زمانی کوتاه تمامی این مطالبات پرداخت می شود

وی از در نظر گرفتن پاداش ویژه برای صعود تیم فوتبال مس به لیگ برتر خبر داد و افزود:با توجه به درخواست دکتر پورابراهیمی مبنی بر پرداخت پاداش ویژه برای این موفقیت بزرگ در مراسمی به مربیان و بازیکنان این تیم این پاداش پرداخت خواهد شد

رستمی با اشاره به درخواست پورابراهیمی مبنی بر تکمیل ساخت ورزشگاه اختصاصی تیم فوتبال مس کرمان گفت: با توافقات اولیه با مدیران اجرایی پروژه  تکمیل  باشگاه تخصص صنعت مس کرمان تا پایان سال جاری با فعالیت سه شیفت تکمیل می شود و از ابتدای سال آینده به طور کامل به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به درآمدزایی از محل پرورش بازیکنان مستعد تیم فوتبال مس کرمان گفت: نگاه دکتر پورابراهیمی به موضوع فوتبال با مبنای رویکرد درآمدی نگاه کاملا حرفه ای و تخصصی است که در دنیا نیز مورد نظر است؛ بنابراین این انتظار از باشگاه صنعت مس کرمان است با استفاده از ظرفیت بازیکنان بومی یک درآمد مستمر و پایدار برای این باشگاه داشته باشد.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد با تلاش و کوشش اعضای تیم صنعت مس کرمان  شاهد جایگاه ویژه  این تیم در لیگ برتر فوتبال ایران باشیم.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcao0n6o49num1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین