تاریخ انتشار :شنبه ۱۸ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۶
۰
plusresetminus
علی حاجی زاده گفت: آغاز به کار پروژه بیلو کاران خبر مسرت بخشی است که موجب شادمانی مددجویان این نهاد شد، این پروژه با 192 واحد و پیشرفت فیزیکی 32 درصد به دلیل عدم اعتبار کافی در عرصه نقدینگی و عدم تامین سهم آورده از سوی متقاضیان تعطیل شده بود.
آغاز به کار پروژه مسکن بیلو کاران مدد جویان بهزیستی بعد از یک دهه در کرمان
علی حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان در گفتگو با "راه آرمان" در خصوص دستاورد سفر معاون وزیر مسکن به کرمان،  مطرح کرد: با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی پروژه 10 سال بر زمین مانده مدد جویان بهزیستی آغاز به کار کرد.

وی تاکید کرد: صبح امروز با حضور بلوردی عوض هیئت مدیره سازمان ملی زمین مسکن ضمن بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن شهرستان کرمان و معاونت مسکن و ساختمان طرح پروژه سه جانبه بیلو کاران مددجویان بهزیستی شهرستان کرمان که 10 سال بر زمین مانده بود،اجرایی و آغاز به کار کرد.



مدیر کل راه و شهرسازی کرمان در ادامه افزود: با تزریق نقدینگی و کمک های استانداری و سازمان بهزیستی پروژه بیلو کارارن آغاز به کار کرد و پیمانکار نسبت به تجهیز دوباره کارگاه و آغاز عملیات اجرایی متعهد شد.



حاجی زاده تاکید کرد: آغاز به کار پروژه بیلو کاران خبر مسرت بخشی است که موجب شادمانی مددجویان این نهاد شد، این پروژه با 192 واحد و پیشرفت فیزیکی 32 درصد به دلیل عدم اعتبار کافی در عرصه نقدینگی و عدم تامین سهم آورده از سوی متقاضیان تعطیل شده بود که با پیشنهاد اداره کل راه و شهرسازی و دستور صریح وزیر راه و پیگیری های استانداری نقدینگی لازم برای تجهیز و آغاز به کار کارگاه احصاء شد .



وی با بیان اینکه کارگاه فعال می شود و فاز عملیات اجرایی آن شروع می شود، تاکید کرد: اغاز به کار این پروژه در طرح نهضت ملی مسکن موجب خرسندی مددجویانی شد که تا کنون با پیگیری های مکرر نتوانسته بودند برای حل مشکل خود قدمی بردارندکه با سعادت و پیگیری مدیران این پروژه در مدت 24 ماه به بهره برداری خواهد رسید.



حاجی زاده به توصیه های معاونت مسکن و شهرسازی نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس توصیه معاون وزیر، اولویت واگذاری برای کسانی عنوان شده که نسبت به سهم آورده خود در اسرع وقت اقدام کنند و از مدیران بهزیستی خواست تا نسبت به ساماندهی و اولویت بندی متقاضیان در رتبه بندی اخذ واحد های مسکونی  اقدام کنند.

مدیر کل راه و شهر سازی استان کرمان تاکید کرد: بازدید دکتر بلوردی عضو هیئت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن از پروژه تجاری مهر(شهرک مهر) واقع در شهرک مطهری کرمان نیز صورت گرفت.
 
وی ادامه داد: این پروژه تجاری در راستای ارائه خدمات زیر بنایی و روبنایی برای متقاضیان مسکن مهر بوده است و قریب به 30 هزار نفر در پروژه های 42 هکتاری و هفت هکتاری مسکن مجموعه مهر شهر کرمان در شهرک مطهری ساماندهی شده اند، احداث خواهد شد.
 
حاجی زاده اذعان کرد: هدف از احداث مجموعه تجاری مهر تهسیل و دسترسی مناسب مردم ساکن درمجموعه مسکونی مهرواقع در شهرک مطهری  به واحد های تجاری و مجتمع های تجاری است.
 وی تاکید کرد: این پروژه تجاری با متراژ 17 هزار و 401 متر اجرایی می شود که دارای 6 هزار و 700 متر زیر زمین و تعداد 195 عدد پارکینگ مسقف است
 
مدیر کل راه و شهرسازی کرمان ادامه دادک: تعداد واحد های تجاری مستقل در طبقه هم کف 28 عدد و برای طبقه اول 12 واحد طراحی شده است و شامل سالن بازی کودک و سالن بازی بزرگسال، رستوران و کافی شاپ است.


انتهای پیام/ طهماسبی  https://armanekerman.ir/vdci3vazzt1aru2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین