تاریخ انتشار :يکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۴
۰
plusresetminus
فرماندار رودبارجنوب در جلسه ستاد مدیریت بحران، دارا بودن برنامه ریزی قبلی و پیشگیری برای مواجهه با بحران را ضروری اعلام کرد.
آمادگی گروههای جهادی بسیج برای مقابله با حوادث احتمالی/برنامه ریزی و پیشگیری اولویت اصلی مدیریت بحران باشد
به گزارش خبرنگار "راه آرمان"از رودبارجنوب، جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان رودبارجنوب  به ریاست  علی پرورش فرماندار رودبارجنوب و اعضای ستاد بحران در محل سالن اجتماعات  فرمانداری برگزار شد.

پرورش رئیس ستاد بحران در این ضمن تشکر از اقدامات دستگاه ها و سازمان های عضو ستاد هماهنگی مدیریت بحران گفت: در بحث مدیریت بحران ، پیشگیری از بحران وآمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: همه دستگاههای اجرایی بالاخص دستگاه هایی که کانون بحران هستند برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند.
 
فرماندار رودبارجنوب تصریح کرد: پاکسازی مسیل ها و رودخانه ها توسط دستگاه های مربوطه و دهیاری ها در اولویت باشد.

 وی اظهار کرد: باید از ظرفیت بیمه ها برای پرداخت خسارت در زمان وقوع حوادث و بلایای طبیعی استفاده کرد ولی متاسفانه در شهرستان از بیمه ها استفاده نشده است و باید فرهنگ‌سازی شود که مردم در روستاها و شهر به سوی بیمه و اینکه از خدمات بیمه استفاده کنند سوق داده شوند تا خسارات پرداخت گردد.
 
رئیس ستاد مدیریت بحران نسبت به رفع هرگونه قطعی احتمالی برق ، رفع قطعی تلفن ، تدابیر لازم در خصوص آب گرفتگی معابر ،امداد رسانی توسط فوریت های پزشکی ،هلال احمر و کلیه نیروهای امدادی در صورت بروز حادثه احتمالی تاکید کرد و گفت:  ما باید با یکدیگر تعامل وهمکاری داشته باشیم تا در هنگام بروز حوادث بتوانیم در کم ترین زمان ممکن بحران را مدیریت نماییم.

در ادامه راوند از پرسنل ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب از  آمادگی لازم  گروه های جهادی بسیج  برای امدادرسانی خبر داد.

در پایان جلسه ، روهنده رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان و محمد خانی رئیس راه و شهرسازی گزارش عملکردی از اقدامات انجام شده ارائه کردند.

انتهای پیام/پ https://armanekerman.ir/vdca0an6u49nue1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما