تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۹
۰
plusresetminus
حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش گفت: اتحاد مسلمانان عامل اقتدار اسلام و دفع فتنه دشمنان و معاندان نظام است.
اتحاد مسلمانان عامل اقتدار اسلام و دفع فتنه دشمنان است
به گزارش خبرنگارراه آرمان ازرودبارجنوب،به مناسبت هفته وحدت حاجب فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودبارجنوب مولوی مجید جلیله امام جماعت اهل سنت و ریش سفیدان اهل سنت رودبارجنوب با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین افشارمنش در این دیدار ضمن عرض تبریک هفته ی وحدت بیان کرد: مسلمانان اشتراکات زیادی از جمله خدای واحد ،پیامبر واحد و کتاب واحد دارند.
 
وی با بیان اينکه طبق آیه ی قرآن کریم و "واعتصموا بحبل الله جمیعا" باید اتحاد را حفظ کرد،گفت: معنای اتحاد دست برداشتن از اعتقادات نیست بلکه توجه به مشترکات و ایستادگی در مقابل دشمنان مشترک و پرهیز از تفرقه است.
 
امام جمعه رودبارجنوب تصریح کرد: همچنین خداوند متعال، پرهیز از جدایی و تفرقه را به عنوان وظیفه شرعی مسلمانان شمرده و فرموده است که به ریسمان الهی چنگ زنید و هرگز متفرق نشوید و بنابراین همه مکلف به رعایت دستورات الهی هستند.
 
نماینده ولی‌فقیه در رودبارجنوب گفت: بی‌تردید مسئله وحدت به اندازه‌ای مهم است که هر کس به این مسئله اهمیت ندهد و به اختلافات دامن زند خداوند متعال وعده عذاب عظیم داده است و بنابراین باید اخوت، صمیمت و برادری مورد اهمیت قرار گیرد.
 
۱۲ تا ۱۷ ربيع الاول به مناسبت ايام سالروز ولادت حضرت محمد (ص) به عنوان هفته وحدت مسلمانان نامگذاری شده است.
 
 
 
انتهای پیام/پ
https://armanekerman.ir/vdcc4oqse2bqio8.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما