تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۹
۰
plusresetminus
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل فرودگاه های کشور با اشاره به اینکه به جزء کرمان، چهار فرودگاه شهرستان های استان با ۹۰ درصد پول مردم همان شهرستان و شرکت ها ساخته شده، گفت: در بیش از ۹۰ درصد ابنیه ساخته شده در فرودگاه رفسنجان شرکت مس، شرکت پسته رفسنجان و مسئولان شهرستان کمک کرده اند.
۴ فرودگاه استان کرمان، بدون اعتبارات دولتی ساخته شده‌اند
به گزارش راه آرمان به نقل از ایسنا؛ حمیدرضا سیدی صبح امروز ۱۴ شهریورماه در حاشیه سفر به استان کرمان و دیدار با استاندار کرمان اظهار کرد: پنج فرودگاه در استان و دو سایت کمک ناوبری در منطقه جبالبارز، ۶۰ کیلومتری بعد از راور داریم.
 
وی با اشاره به اینکه به جزء فرودگاه بین المللی شهر کرمان، چهار فرودگاه دیگر شهرستان های استان با ۹۰ درصد پول مردم همان شهرستان و شرکت ها ساخته شده، افزود: در بیش از ۹۰ درصد ابنیه ساخته شده در فرودگاه رفسنجان شرکت مس، شرکت پسته رفسنجان و مسئولان شهرستان کمک کرده اند.

سیدی با اشاره به اینکه در واقع دولت در بحث ساخت فرودگاه به استان کرمان بدهکار است، بیان کرد: ساخت اکثر فرودگاه های کشور ۱۰۰ درصد با اعتبارات ملی بوده اما یکی از فرودگاه های استان به جز کرمان از اعتبارات ملی مبلغی دریافت نکرده و تنها چند سال قبل ۵ میلیارد تومان برای باند جیرفت گرفته شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: کار روکش باند فرودگاه بم بعد از ۳۰ سال تا سه ماه آینده انجام می شود و برای باند سیرجان ۲۰۰ میلیارد تومان گذاشته شده و به زودی کار انجام می شود و در زمان کار، پروازها را به کرمان و رفسنجان سوق می دهیم.

وی افزود: برای فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز کرمان برنامه های خوبی داریم و با منابع شرکت فرودگاه ها و استانی کار را پیش خواهیم برد.

سیدی با اشاره به اینکه در خدمت آقای قاسم زاده (مدیرکل سابق فرودگاه های استان کرمان) در تهران خواهیم بود، بیان کرد: آقای جزینی نیز به عنوان مدیرکل جدید در استان خدمت خواهد کرد.

انتهای پیام/
https://armanekerman.ir/vdccioqs42bqi18.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین