تاریخ انتشار :سه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۰
۰
plusresetminus
ما  ضمن اعلام برائت از فتنه گران و محکومیت اغتشاشات اخیر و فتنه انگیزی دشمنان، خواستار شناسایی و برخورد قاطعانه و عادلانه قوه قضاییه با شایعه سازان، دروغ پردازان در فضای مجازی و حقیقی، مختل کنندگان امنیت روانی جامعه، هتک حرمت کنندگان به ساحت قرآن کریم، مساجد و بقاع متبرکه و پرچم جمهوری اسلامی ایران هستیم.
برخورد قاطعانه و عادلانه با عوامل فتنه و جریان ساز در فضای مجازی، درخواست اقشار استان کرمان
به گزارش راه آرمان؛ در حالی که گروهک های تروریستی در کل کشور به دنبال ایجاد اغتشاش آشوب و خرابکاری و ازبین بردن نظام با هدف نفاق بین اقوام هستند، جوامع مختلف، کارگری، عشایری، کشاورزی استان نسبت به این وضعیت واکنش نشان داده و ضمن اعلام انزجار بیانیه های مختلفی را صادر کرده اند که در زیل به شرح این بیانیه ها خواهیم پرداخت؛

احمد احمد پور رییس سازمان جهاد کشاورزی جنوب استان کرمان و  سید بهروز حسینی زاده مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان در محکومیت اغتشاشات اخیر و فتنه انگیزی دشمنان بیانیه مشترکی به شرح ذیل صادر کردند؛


رئیس جهاد کشاورزی جنوب؛ از فتنه گران برائت و از قوه قضائیه  برخورد قاطعانه و عادلانه با شایعه سازان مجازی را داریم


بسم الله الرحمن الرحیم
حوادث تلخ و ناگواری که در روزهای اخیر در کشور به وقوع پیوست قلب همه دوستداران ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به درد آورد ، اگر چه ابعاد و زوایای این اقدامات نیازمند بررسی و تحلیل کارشناسی متخصصان است اما در کوران این اتفاقات گروه های تروریستی همچون سازمان منافقین و گروهک کومله سعی در برهم زدن آرامش و نظم ملی و ایجاد درگیری مسلّحانه و به آشوب کشاندن فضای کشور و تحریک جوانان فریب‌خورده  کرده اند .

اینها با به آتش کشیدن قرآن، پرچم امام حسین علیه‌السلام و پرچم مقدس ایران و همچنین شهید و مجروح نمودن سربازان مدافع وطن و تخریب اموال عمومی و ایجاد فضای رعب و وحشت، به‌دنبال مقاصد شوم خود بودند.

ما  ضمن اعلام برائت از فتنه گران و محکومیت اغتشاشات اخیر و فتنه انگیزی دشمنان، خواستار شناسایی و برخورد قاطعانه و عادلانه قوه قضاییه با شایعه سازان، دروغ پردازان در فضای مجازی و حقیقی ، مختل کنندگان امنیت روانی جامعه، هتک حرمت کنندگان به ساحت قرآن کریم، مساجد و بقاع متبرکه و پرچم جمهوری اسلامی ایران هستیم.

از جانفشانی و ایثار و اقدامات نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی و بسیجیان مخلص در کنترل بحران و برخورد با عوامل برهم زننده امنیت قدردانی می کنیم و از درگاه قادر متعال دوام توفیق این عزیزان را در راستای اعتلای پرچم رفیع جمهوری اسلامی ایران مسئلت می‌ کنیم.
 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال؛ جوانان به منظور داشتن ایرانی آباد ،آزاد و مستحکم به خط دهندگان اغتشاش « نه » قاطع بگویید


محمد خیراندیش رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه دراین سازمان نیز  در پیامی از جوانان معترض خواستند تا مسیر خود را از مسیر دشمنان جدا کنند.

در بخشی از این پیام مسئولان جهاد کشاورزی با محکومیت هرگونه اغتشاش و تخریب اموال عمومی و شخصی مردم و اهانت به مقدسات، تاکید شده است که  از جوانان می خواهیم با توجه به اینکه دشمنان در کمین نشسته تا نهایت بهره برداری را از هرگونه اعتراضی داشته باشند، بنابر این چنانچه خواسته دارند آنها  را از مسیری منطقی و قانونی  پیگیری کنند.

 همچنین در این پیام آمده است از کلیه معترضان می‌خواهیم به منظور داشتن ایرانی آباد ،آزاد و مستحکم ،دست به دست هم داده و به منافقان و دشمنان خارجی که سمت و سوی خواسته های مردمی را به سمت مسیری غیر قابل قبول می برند« نه » محکم گفته و خدایی ناکرده رفتاری نکنندکه با دین، مذهب و فرهنگ ایرانی ما قابل پذیرش نباشد و از جرگه انقلاب خارج شوند.


شهریار سیاری؛ اجازه نخواهیم داد زادگاه سردار مقاومت، جولانگاه کفتارهای منافق شود


جامعه عشایری استان کرمان نیز از طریق شهریار سیاری مسئول بسیج عشایری استان کرمان در محکومیت حرکت اغتشاش گران بیانیه ای صادر کرده است ، که به شرح ذیل آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز دشمنان نظام اسلامی که در عرصه های مختلف دشمنی ناکام مانده اند، به هر بهانه ای و با هر حربه ای برای سلب آسایش و آرامش مردم و ایجاد نا امنی و آشوب بهره می گیرند.

سران ایلات ،طوایف ،خانواده معظم شهداء عشایر، ایثارگران، بسیجیان و آحاد جامعه عشایری استان کرمان، هرگونه توهین به مقدسات، تخریب اموال عمومی، اختلال در امنیت مردم و کشور و هجمه به حافظان امنیت را به شدت محکوم کرده و این اقدامات مذبوحانه را راهبرد شیطانی دشمن برای تضعیف موقعیت نظام اسلامی و عزت و انسجام ملت ایران و حافظان جان برکف امنیت کشور و مردم می دانند.

از دستگاه های امنیتی و قضایی برخورد شدید با اغتشاش گران ، فتنه گر را خواستاریم و اجازه نخواهیم داد، استان کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام، ملک سلیمانی عزیز، جولانگاه منافقین و فتنه گران شود و برای مقابله با هر نوع شرارتی تا آخرین قطره خون‌مان اعلام آمادگی می نماییم.
"سازمان بسیج جامعه عشایری سپاه ثارالله استان کرمان"


جامعه کار و تولید استان کرمان متشکل از سازمان بسیج کارگری - بسیجیان پایگاه شهید مغفوری – کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار – مجمع نمایندگان کارگر استان – انجمن کاریابی های غیر دولتی  – مجامع کارفرمایی  – اتاق تعاون  - اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان نیز بیاینه ای در محکومیت حوادث اخیر صادر کردند که به شرح ذیل است؛


جامعه کارو تولید استان؛جریان رسانه ای معاند می کوشند حقیقت را بایکوت کرده و دروغی دیگر را جایگزین حقایق کند


بسم الله الرحمن الرحیم 
  بیانیه جامعه کار و تلاش استان کرمان نسبت به محکومیت هتک حرمت نمادهای هویتی ملی و مقدسات نظیر مساجد ، قرآن کریم ، پرچم های عزای اباعبدالله الحسین علیه السلام، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمثال نماد مقاومت ، عزیز دل امت ، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی .

 جامعه کار و تلاش استان کرمان هتک حرمتی که این روزها به بهانه درگذشت یک شهروند ایرانی به نمادهای هویتی ملی و مقدسات نظیر مساجد ، قرآن کریم ، پرچم های عزای اباعبدالله الحسین علیه السلام، پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و تمثال نماد مقاومت ، عزیز دل امت ، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی شده ، خبری است که دل همه را به درد می آورد و غم بزرگی برای مردم متدین و مذهبی ایران اسلامی است.

آتش و تخریب اموال عمومی و ایجاد نا امنی در برخی نقاط شهر و طرح شعارهای ساختارشکنانه نسبت به مقدسات دینی ، بی احترامی به حجاب و ولایت، گناه نابخشودنی است.

جامعه کار و تلاش استان کرمان با محکومیت این اعمال شنیع و غیر الهی و غیر انسانی از همه اقشار متدین می خواهد نسبت به چنین اعمال و رفتار وحشیانه شماری از اراذل و اوباش و جریان رسانه ای معاند که می کوشند حقیقت را بایکوت کرده و روایت دیگری از آن را ارائه کند، بیش از پیش هوشمندی و حساسیت خود را داشته باشند.

 از جریان رسانه ای انقلابی و متدین می خواهیم در جهت تبیین این حقیقت گام های عملی و مؤثر بردارند و نگذارند عده ای افراد بی ریشه، بی اساس و بی هویت، اعتقادات دینی را به سخره بگیرند .

اکنون زمانی است که باید غیرت دینی خود را در دفاع از اهل بیت (ع) و دستگاه حضرت اباعبدالله الحسین(علیه السلام) به کار بست و وارد عمل شد.

جامعه کار و تلاش استان کرمان با ابراز تأسف از درگذشت یک شهروند ایرانی و عرض تسلیت به خانواده آن مرحومه ، از نهاد های امنیتی و انتظامی قدردانی می کند و از دستگاه قضایی می خواهد تا عوامل محرک اغتشاشات و مجرمان مذکور را بدون هیچگونه مماشاتی به سزای اعمالشان برساند.

انتهای پیام/ طهماسبی
  https://armanekerman.ir/vdciy3az5t1arv2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین