تاریخ انتشار :يکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۷
۰
plusresetminus
ابوذر حسینی نسب گفت: تولید آثار در پنج بخش هنرهای تجسمی، تلویزیونی، هنرهای نمایشی، موسیقی و سرود و هنرهای رادیویی و در بیست و دو رشته هنری است که ۷۵۰ اثر از ۱۵۰ هنرمند از سراسر استان در حوزه دفاع مقدس به دبیرخانه ارسال شده است.
برگزاری اختتامیه جشنواره فانوس به میزبانی شهرداری رفسنجان/ ۷۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است
به گزارش راه آرمان؛ ابوذر حسینی نسب صبح امروز در نشست خبری در خصوص برگزاری آیین اختتامیه جشنواره فانوس و همچنین پیرامون جشنواره ملی فعالین فضای مجازی گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، مأموریت هایی را در معاونت های مختلف انجام می دهد و همچنین در زمینه نشر ارزش ها فعالیت هایی با استفاده از آثار هنری انجام می دهد.

معاون هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه امسال دومین سالی است که جشنواره فانوس به صورت استانی برگزار می شود، عنوان کرد: به ابتکار استان هفته هنری فانوس را در نظر گرفته ایم که این هفته از جمعه 29 مهر ماه تا پنجشنبه این هفته ادامه دارد.

وی بیان کرد: برگزاری کارگاه های آموزشی مختلف در زمینه فیلم سازی، تئاتر و سرود به ویژه توجه به سرود دانش آموزی از جمله فعالیت های ما در هفته هنری فانوس در سطح استان است که جمعه کارگاه آموزشی دفاع مقدس در جنوب استان به مرکزیت شهرستان کهنوج برگزار شد و روز گذشته نیز این کارگاه آموزشی برای شهرستان های شمالی استان کرمان برگزار شده است.

حسینی نسب ابراز کرد: تولید فیلم کوتاه ریحانه به کارگردانی زهرا یزدانپناه انجام شده که اکران و نقد این فیلم با حضور خانواده جانبازان اعصاب و روان در تماشاخانه هتل پارس ساعت هجده امروز عصر برگزار می شود.

معاون هنری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمان افزود: تولید سریال بیست قسمتی با موضوع مهندسی در جنگ با مشارکت گل گهر سیرجان برای رسانه ملی از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی با بیان اینکه شهرداری رفسنجان، میزبان آئین اختتامیه جشنواره فانوس امسال است، عنوان کرد: تولید آثار در پنج بخش هنرهای تجسمی، تلویزیونی، هنرهای نمایشی، موسیقی و سرود و هنرهای رادیویی و در بیست و دو رشته هنری است که ۷۵۰ اثر از ۱۵۰ هنرمند از سراسر استان در حوزه دفاع مقدس به دبیرخانه ارسال شده است و گفتنی است که آئین اختتامیه کشوری جشنواره در استان اصفهان خواهد بود.

حسینی نسب خاطر نشان کرد: اقدامات ما در شش ماهه دوم سال در حوزه آموزش و با رعایت عدالت آموزشی در عرصه های گوناگون و در نقاط مختلف استان است.

انتهای پیام/م

  https://armanekerman.ir/vdchxvnzz23nxid.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین