تاریخ انتشار :يکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۱
۰
plusresetminus
در دیدار دبیرکانون های خدمت رضوی با استاندار کرمان عنوان شد:

توسعه فرهنگ رضوی با حمایت مسئولان استانی محقق می شود

سعید کاظمی پور گفت: توسعه فرهنگ رضوی با مشارکت مسئولین و دولت در جهت رفع محرومیت از جامعه محقق خواهدشد، جزیره ای تلاش کردن هدف واحدی ایجاد نمی کند.
توسعه فرهنگ رضوی با حمایت مسئولان استانی محقق می شود
  به گزارش "راه آرمان "سعید کاظمی پور در این دیدار با تشریح فعالیت ها و اقدامات انجام شده کانون های خدمت رضوی در استان کرمان گفت: مجموعه فعالیت های خادمیاران رضوی در راستای پیاده سازی  و توسعه سیره و فرهنگ رضوی در جامعه است که این نیازمند  همکاری ومشارکت مسئولین میباشد. 

دبیر کانون های خدمت رضوی استان  از فعالیت بیش از هشت هزار خادمیار رضوی در قالب ۲۰ کانون تخصصی رضوی در استان کرمان   همچون مشاوره حقوقی، خانواده و کانون های سلامت، هنر، شعر، جوانان رضوی، علمی، آموزشی، خبر و فضای مجازی، اردوهای جهادی و اشتغال و کارآفرینی  خبر دادو گفت: هدف همه کانون های خدمت رضوی  خدمت به محرومین و نیازمندان است در راستای توسعه و ترویج فرهنگ و شیوه اهل بیت (ع) در جامعه است.

سعید کاظمی پور با اشاره به  طراحی و اجرای  سامانه ارجاع سلامت رضوی در استان کرمان  به عنوان پایلوت در کشور گفت:  با توجه به اینکه هدف کانون های خدمت رضوی خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان میباشد اظهارداشت: این سامانه به همت جمعی از خادمیاران کانون سلامت طراحی شده که کل کادر درمان چه خصوصی و چه دولتی می توانند جایگاه خود را در این سامانه ببینند و می توانند به افراد نیازمند به صورت داوطلبانه خدمات بدهند، و همه ی خدماتی که به افراد داده می شود رایگان است.

وی با بیان اینکه اکثریت قریب به اتفاق جامعه جوان هستند گفت: یکی از مهم ترین و حیاتی ترین اقداماتی که یک جامعه برای ماندگاری و بقا به آن نیاز دارد فرهنگ سازی است . وی اضافه کرد: کار فرهنگی و اثرگذار مشکلات را حل خواهد کردو چنین امر مهمی نیازمند حرکتی جهادی و انقلابی است که در این میان همه سازمان ها میتوانند مشارکت و همکاری کنند.  

دبیر کانون های خدمت رضوی استان کرمان با اهدای سند چشم انداز اشتغال استان به استاندار  که توسط کانون اشتغال و کارآفرینی تهیه و تدوین شده است اظهار داشت: این کتاب به عنوان سند هویتی وضعیت اشتغال و بیکاری استان و راهکارهای مناسب برای جذب جوانان با ساعت ها  مطالعه وکار کارشناسی  توسط خادمیاران رضوی با هدف تسهیل امر اشتغال زایی در استان تدوین شده است.  

استاندر کرمان در این دیدار با تقدیر از عملکرد کانون های خدمت رضوی استان کرمان ، خدمت رسانی به مردم را از اولویت های همه دستگاه های اجرایی استان دانست واز آمادگی و همکاری دولت برای توسعه فرهنگ رضوی در جامعه خبر دادو گفت: استانداری کرمان برای محرومیت زدایی و خدمت به نیازمندان با همه توان و قدرت در کنارآستان قدس رضوی خواهد بود. 

در پایان این دیدار به رسم یادبود هدایای متبرک رضوی از طرف آستان قدس رضوی به استاندار کرمان اهداشد. 

شایان ذکر است که دراین دیدار معاونین کانون های خدمت ، امورخادمیاری ، فرهنگی و روابط عمومی ، مدیر هسته گزینش ، مسئول پایش و نظارت مومنانه ، مسئول کانون های خدمت شهرستان کرمان  حضور داشتند.

​​​​​​انتهای پیام/د. طهماسبی https://armanekerman.ir/vdciquazvt1app2.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین