تاریخ انتشار :پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۸
۰
plusresetminus
محمدرضا کامیابی با تأکید بر اینکه به این دوره خوش بین هستم و معتقدم این دوره خروجی های اقتصادی خوبی خواهد داشت، گفت: تولید محتوا در حوزه دیجیتال به شدت جای کار دارد و همان گونه که دیگر صنایع جای کار داشته اند و این کار انجام شده است.
رویداد تولید محتوا دیجیتال خروجی های اقتصادی خوبی دارد/ باید ایده های شرکت کنندگان را تجاری سازی کنیم
محمدرضا کامیابی در حاشیه برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: پیش از آغاز فرآیند رویداد در خصوص تیم ها اطلاعاتی کسب کرده بودم و امید داشتم تا اتفاقات خاصی رقم بخورد؛ با شروع مسابقات و انجام کارهای تیم ها، امیدم محقق شده است و حتی شاهد بودم کسانی که سال های قبل مقام گرفته بودند امسال نیز به صورت جدی حضور پیدا کردند و دغدغه دارند حتی برخی از تیم ها تا ساعت چهار بامداد در حال برنامه نویسی و تولید محتوا بودند.

داور چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان ضمن اشاره به مطلب فوق ادامه داد: تولید محتوا در حوزه دیجیتال و برنامه نویسی مسئله طاقت فرسایی است و اگر انگیزه و امید پشت آن نباشد، نمی توانند این حجم از کار را انجام دهند.

وی بیان کرد: امیدواریم تیم ها را فارغ از مقامی که می گیرند به سمت تجاری سازی ایده هایشان هدایت کنیم چرا که در این جشنواره تنها چند تیم را می توان به عنوان تیم برتر معرفی کرد اما بعد از اتمام جشنواره می توانیم تیم ها را گرد هم جمع کنیم تا بتوانیم ایده هایشان را به مرحله اقتصادی برسانیم و درآمد زایی ایجاد کنیم.

کامیابی با تأکید بر اینکه به این دوره خوش بین هستم و معتقدم این دوره خروجی های اقتصادی خوبی خواهد داشت، تصریح کرد: تولید محتوا در حوزه دیجیتال به شدت جای کار دارد و همان گونه که دیگر صنایع جای کار داشته اند و این کار انجام شده است؛ هم اکنون در این عرصه می توان کار و به راحتی کسب درآمد کرد و حتی این این حیطه ارز آوری بسیاری دارد.

داور چهارمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان کرمان با اشاره به حمایت شرکت مس سرچشمه از این رویداد عنوان کرد: برای شرکت مس سرچشمه آنچه که مهم است درجه و کیفیت کاری است و این شرکت چنانچه بداند که کار خروجی خوبی دارد، به رویداد و جشنواره مربوطه کمک و همه شرایط را فراهم می کند.

وی خاطر نشان کرد: مناسب است که سایر مجموعه های بزرگ صنعتی و معدنی و دیگر دستگاه ها و نهادها نیز در این عرصه کار انجام دهند چرا که همه دستگاه بودجه مشخصی دارند و می توانند در این زمینه ورود کنند اما بسیاری از آنها در این راستا تنگ دستی می کنند؛ بنابراین اگر دستگاه ها در موقعیت کاری خود جشنواره و رویداد برگزار کنند، می توانند به فرایندها و اصلاح فلوچارت ها کمک کنند.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcguz9qxak9w34.rpra.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین