تاریخ انتشار :دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۲۱
۰
plusresetminus
رسانه های معاند حضور فعال گروهک های کومله، دمکرات و‌ پ ک ک در شرارت های برخی شهرهای استان کردستان و آذربایجان غربی اعتراف و با انتشار تصاویر آن ابراز شادمانی کردند.
  حضور فعال اعضای تروریست های p.k.k, کومله و دمکرات در هدایت شرارت های مهاباد، بوکان، سنندج، جوانرود و پیرانشهر/ ترور با پاره کردن گلو و شلیک مستقیم گلوله


به گزارش راه آرمان به نقل از دانا رسانه های ضد ایرانی و کانالهای تروریستی صراحتا به حضور فعال گروهک های کومله، دمکرات و‌ پ ک ک در شرارت های برخی شهرهای استان کردستان و آذربایجان غربی اعتراف و با انتشار تصاویر آن ابراز شادمانی کردند.

یک کانال نزدیک به پژاک در معرفی یکی از تروریستهای کشته شده در کامیاران او را هم رزم تروریستهای کشته شده در ترکیه در سال ۲۰۱۶ معرفی می کند.

برخی دیگر از تروریستهای نقاب دار با در دست گرفتن تصویر «قاسملو» و شعار دادن اسم این تروریست تاریخی، نشان دادند که از اعزای رسمی گروهک تروریستی دموکرات هستند.

تصاویر دیگر نشان می دهد این تروریستهای نقاب دار برای طراحی صحنه تشییع جنازه، آن هم در نیمه شب، به راحتی گلوی یک شهروند را بریده و در حال تشییع آن با صورتهای بسته هستند.

بر اساس مشاهدات عینی این گروه های مسلح به عنوان پیشقراول تولید شرارت در شبهای اخیر بوده و شناسایی و دستگیر شده یا خواهند شد.

در صورت تحرک میدانی دوباره این گروهک هت، افراد عادی فریب خورده نباید به هیچ وجه در اجتماعات این عناصر جانی شرکت کنند به دلیل اینکه برای کشته سازی به احدی حتی هم گروه های خود رحم نمی کنند نیروهای امنیتی برای برخورد قاطع وارد عمل شده و بدون مماشات با تروریستها برخورد خواهد شد.      https://armanekerman.ir/vdchqvnzi23nxqd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین