تاریخ انتشار :سه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۰
۰
plusresetminus
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان:

با الگو گرفتن از بسیج توانسته‌ایم ناجی مردم باشیم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت محمدرسول‌الله(ص) کرمان گفت: با الگو گرفتن از بسیج توانسته‌ایم در حوادث ناجی مردم باشیم.
با الگو گرفتن از بسیج توانسته‌ایم ناجی مردم باشیم
به گزارش راه آرمان،  ابراهیم بابایی، در دیدار مدیرعامل و مسئولان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، با فرمانده ناحیه مقاومت محمد رسول‌الله(ص) کرمان که به مناسبت هفته بسیج و در دفتر فرمانده ناحیه مقاومت محمد رسول‌الله(ص) کرمان برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج، افزود: با الگو گرفتن از بسیج و گام نهادن در مکتب بسیج همواره توانسته‌ایم ناجی مردم در حوادث باشیم.
فرمانده ناحیه مقاومت محمد رسول‌الله(ص) کرمان نیز در این نشست با بیان اینکه بسیج توانمندی‌های تحسین‌برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته است، افزود: بسیج، مایه افتخار و سربلندی اسلام، انقلاب و کشور شده است و شواهد نشان می‌دهد بسیج هنوز توانمندی‌های ناشناخته فراوانی دارد که اگر شناخته شود و مورد تکریم، حمایت، هدایت و مدیریت قرار گیرد، می‌توان از قدرت عظیم و خودجوش بسیج، برای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز بهره ببریم.
سرهنگ علی سلطانی، با آرزوی توفیق روزافزون برای آتش‌نشانان در زمینه خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان در حوادث، از زحمات آنان تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/پسند https://armanekerman.ir/vdccixqss2bq148.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین