تاریخ انتشار :شنبه ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۴
۰
plusresetminus
بازهم امروز رسم و مشق عاشقی را در بیعت با رهبر انقلاب مشاهده کردیم و با تلاش شبانه روزی برعنداز ها این حضور و بیعت کم نشده بود که هیچ، بلکه حضور چند هزار نفری حتی مشتی محکم بر دهان یاوه گویان سعودی بود.
امروز مادران رسم بسیج را سرمه چشمان فرزندان دهه 90 یشان کرده بودند/ همه ی خالصان و خادمان برای بیعت، گرد هم آمدند
به گزارش" راه آرمان " بازهم هفته بسیج رسید و وقت بیعت دوباره با حضرت ماه، گرچه هفته ایی است که یادآور خدمات مظلومانه کسانی بوده  که گاهی ماه ها، خانواده ی خود را به عشق خدمتی جهادی برای مردم، رها می کنند.


 
بسیج واژه ای است که همیشه گره گشا بوده است و راه را برای میدان های سخت باز کرده است، بسیج معبری است که تنها با نگاه انقلابی می توان عمق دریای بی کران آن را دید و درک کرد.

امروز بیش از هز زمان دیگری بسیج در جامعه مظلوم دیده می شود،اما  هفته بسیج شاید فرصت اندکی باشد که باید خالصانه از خدماتی که بدون هیچ چشم داشتی به مردم می شود، تقدیر کرد.


سال ها پروژه های محرومیت زدایی بر دوش دولت ها سنگینی می کرد زیرا هزینه اجرای این طرح ها گاهی حتی از بودجه جاری کشور هم بیشتر می شود اما امروزه این پروژه ها با کمترین هزینه توسط خادمان مردم و جهادگران بسیجی اجرایی می شود.

پروژه های آب رسانی بسیج، در کل کشور زبانزد شده است، و هر روز شاهد اعزام گروه های جهادی به نقاط محروم کشور که حتی برخی نامی از آنها در نقشه جغرافیای کشور هم نشنیده اند، هستیم و با اباد سازی بسیج این شهرها به سطح رفاه رسیده و جاده، آب و حتی رونق در زمین های کشاورزی و ... غیره  به دست جوانان این کشور رقم می خورد.


 امروز باز هم همچون سال های دیگر بسیجیان در 5 اذر میهمان رهبر انقلاب شدند و در گوشه گوشه کشور همه دور هم جمع شدند تا بازهم به ندای رهبرشان لبیک گویان برای کسب انرژی بیشتر برای تلاشی خالصانه تر لبیک بگویند، هر سال بسیجیان در این روز با مقتدای خود بیعتی دوباره می بندند اما امروز این بیعت رنگ و بویی دیگر داشت.




همه آمده بودند، از جوانان امروز و آیندگان تیم فوتبال مان در سراسر کشور تا بسیجیان متخصص پزشک که اردوهای جهادی و ویزیت رایگانشان در سراسر کشور اکنون الگویی برای جهانیان شده است.




 امروز کارگران و رزمندگان خط مقدم جبهه اقتصای و کارفرمایان و متخصصان صنعتی در عرصه تولید و حرکت رو به رشد دانش بنیانی و طلبه های جهادگر هم آمده بودند.



مادران با دختران و پسران دهه نودیشان به میدان امده بودند و رسم بسیج را سرمه چشمان فرزندانشان کرده بودند تا برای حفظ این نظام در میدان بودن را به رخ  جهان بکشند.




مادران دختران کوچک اما محجب و فاطمی خود را به میدان اورده بودند تا بگویند شاید دشمن چشم به هرزگی دختران این وطن دوخته است اما هر یک چادر که دشمن بکشد 100 چادر محکم تر به سر خواهد شد و این نسل اجازه دخالت دشمنی و خباثت را در کشور به جیره خوران سعودی  نخواهد داد.



پسران کوچک با پدر ها همراه شده بودند تا مشق عشق را از امروز با رهبر خویش بیاموزند و نسل به نسل رسم دلدادگی به ولایت فقیه را مشق کنند، رسمی که  هرگز جیره خورانی چون  مصی ها،زراعتی ها، بنیادی ها، غفوری ها، کرمی ها و ریاحی ها ان را نخواهند، آموحت زیرا خداوند آنان را به خودشان واگذارده و با همان ها که رشد کرده اند با همان ها از چرخه روزگار حذف خواهند شد.



بازهم امروز رسم و مشق عاشقی را در بیعت با رهبر انقلاب مشاهده کردیم و حتی با تلاش شبانه روزی برعنداز ها این حضور و بیعت کم نشده بود که هیچ، بلکه حضور چند هزار نفری حتی مشتی محکم بر دهان یاوه گویان سعودی بود.




انتهای پیام/ طهماسبی  https://armanekerman.ir/vdcizuazyt1ap32.cbct.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین