تاریخ انتشار :يکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۱۸
۰
plusresetminus
مدیر کل کمیته امداد استان کرمان:

حمایت بیش از 4 هزار حامی بسیجی از ایتام کرمانی

ناصر عسکری نژاد از حمایت 4750 حامی بسیجی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان خبر داد.
حمایت بیش از 4 هزار حامی بسیجی از ایتام کرمانی
به گزارش "راه آرمان" ناصر عسکری نژاد ضمن تبریک هفته بسیج و روز بسیج مستضعفین گفت: 4750 نفر از بسیجیان نیکوکار استان کرمان حمایت 4433 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: این بسیجیان نیکوکار ماهیانه با کمک های نقدی و غیر نقدی از ایتام و فرزندان محسنین تحت تکفل خود حمایت می کنند. 

مدیر کل کمیته امداد استان کرمان با بیان اینکه هم اکنون 22 هزار و 448 یتیم و فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند افزود: این ایتام و فرزندان محسنین توسط 64 هزار و 808 حامی خیر حمایت می شوند. 

 عسکری نژاد در ادامه با اشاره به اینکه 370 نفر از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد فاقد حامی هستند از مردم خیر، نوع‌ دوست و نیکوکاران خواست با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir، مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان و مشارکت در طرح هر کارمند یک حامی، حمایت از این ایتام و فرزندان محسنین را عهده دار و با کمک های مادی و معنوی خود زمینه رشد این ایتام و فرزندان محسنین را فراهم کنند. 

وی در ادامه طرح اکرام ایتام را یکی از طرح‌های موفق این نهاد دانست و خاطر نشان کرد: تقویت حس همدلی و همکاری در جامعه اسلامی، ترویج سنت حسنه احسان به ایتام و نیازمندان، ایجاد زمینه مشارکت خیران و نیکوکاران در امور خیر، حفظ عزت‌نفس و کرامت انسانی ایتام و خانواده‌های آن‌ها ازجمله اهداف اجرای طرح اکرام ایتام است. 

انتهای پیام/د.طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcftxdyxw6dm1a.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین