تاریخ انتشار :شنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۶
۰
۱
plusresetminus
محمدرضا پور ابراهیمی از آمادگی مجلس به منظور لحاظ کردن تغییرات اقلیمی در ماموریت های جمعیت هلال احمر در برنامه هفتم توسعه خبر داد.
آمادگی مجلس برای لحاظ کردن تغییرات اقلیمی در ماموریت های هلال احمر در برنامه هفتم توسعه
به گزارش راه آرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی در دیدار دبیرکل جمعی هلال احمر کشور با امام جمعه کرمان از تلاش ها و مجاهدت های جمعیت هلال احمر تجلیل کرد و گفت: در خصوص موضوعات مرتبط با تغییرات اقلیمی که تاثیر آن بر حوزه حوادث طبیعی است پیشنهاد می شود جمعیت هلال احمر با هماهنگی دستگاه های اجرایی تخصصی، مراکز علمی و پژوهشی بویژه مراکز تخصصی مانند سازمان حفاظت محیط زیست، مستندات علمی مرتبط با این حوزه را تکمیل کند تا زمینه لحاظ کردن این مباحث تخصصی در برنامه هفتم توسعه فراهم شود و بر اساس احکام این برنامه بتوانیم ماموریت ها و اختیارات و بودجه لازم را در پیگیری این مهم بتوانیم عملیاتی و اجرایی کنیم.

وی اظهار کرد:  اقدامات بسیار خوب هلال احمر در حمایت از مردم در بحرانها و حوادث، بیانگر رویکرد مردمی این مجموعه ای است که منشا خدمت در طول سالهای متمادی در کشور است.

پورابراهیمی از مدیرکل هلال احمر استان کرمان، مدیران و داوطلبان این مجموعه به دلیل ارائه خدمات شایسته در بحران و حوادث تقدیر، تشکر و بیان کرد: کرمان جزو استانهای برتر در حوزه ارائه به خدمت به مردم در بخش هلال احمر است.

جمعیت هلال احمر نزدیک یک هزار حادثه را طی سال گذشته در استان کرمان پوشش داده و سه درصد ماموریت های کشور مربوط به کرمان بوده و در این خصوص ٣٠٧ نفر در حوادث گوناگون از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.

این استان با ۴٢٠ مورد رتبه نخست رهاسازی کشور و رتبه دوم امدادرسانی در سیل های سال گذشته کشور را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/م https://armanekerman.ir/vdcai6n6u49new1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مسکن
سلام شما که اخبار دکتر پورابراهیمی را منتشر می کنید چرا نمی گید که ایشون پیگیری کنن و مسکن ملی در کرمان را هم شروع کنن.
شما که همه چیز را پیگیری می کنید چرا مسکن ملی در کرمان را پیگیری نمی کنید مسکن ملی در غالب شهرستانهای کرمان انجام شده است اما در شهر کرمان هیچ اقدامی برای آن انجام نشده است و افردای که ثبت نام کرده اند کماکان منتظر هستند لطفا تا حصول نتیجه پیگیری نمایید. امید داشتیم که با این طرح خانه دار شویم اما متاسفانه در کرمان هیچ اقدامی برای آن نشده است. اید داشتیم با این طرح خانه دار شویم.ممنون از شما
آخرین عناوین