تاریخ انتشار :يکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۰
۰
plusresetminus
در مراسم تکریم و معارفه بسیج سازندگی کرمان عنوان شد؛

در پاسخ به هجمه دشمنان، یکی از موثرترین کارها امیدآفرینی است

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالل کرمانه عنوان کرد: در این ایام با وجود هجمه ای که دشمنان وارد می کنند، یکی از موثرترین کارها امیدآفرینی برای مردم است، سپاه و بسیج با کمک دستگاه های اجرایی از خدمت رسانی به مردم دریغ نمی نخواهد کرد که این خودش ایجاد امید برای مردم است.
در پاسخ به هجمه دشمنان، یکی از موثرترین کارها امیدآفرینی است
 مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان با حضور سردار محمدعلی نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان و جمعی از مدیران، امروز یکشنبه 13 آذر برگزار شد.

سردار محمد علی نظری فرمانده سپاه ثارالله کرمان در این مراسم عنوان کرد: سرهنگ جواد جلالی از سال 99 که مسئولیت سنگین بسیج سازندگی را بر عهده گرفته است تا کنون اقدامات موثر زیادی در زمینه ابرسانی، محرومیت زدایی، اشتغال، مسکن و مسایل حاشیه ای شهر انجام داده است.

وی افزود: 409 روستا از 1200 روستا شناسایی شده، امروز از نعمت اب شرب بهره مند شدند و هم اکنون نیز قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با کمک گروه های جهادی در حال انجام آبرسانی هستند .

فرمانده سپاه ثارالله عنوان کرد: در این ایام با وجود هجمه ای که دشمنان وارد می کنند، یکی از موثرترین کارها امیدآفرینی برای مردم است،  سپاه و بسیج با کمک دستگاه های اجرایی از خدمت رسانی به مردم دریغ نمی نخواهد کرد که این خودش ایجاد امید برای مردم است.

شایان ذکر است که در پایان این  مراسم از خدمات سرهنگ جواد جلالی تکریم و سرهنگ علی اکبر شاهرخی به عنوان مسئول سازمان بسیج سازندگی معرفی شد.

انتهای پیام/د. طهماسبی https://armanekerman.ir/vdcdjf0fsyt0sz6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین