تاریخ انتشار :دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۴
۰
plusresetminus
عضو شورای شهر کرمان در نشست علنی خبر داد:

احداث گرمخانه دائمی کرمان به سال جاری نرسید

عضو شورای شهر کرمان گفت: درحالی که راه اندازی گرمخانه دائمی برای شهرستان کرمان الزامی است اما برای سال جاری، ایجاد دو گرمخانه موقت چاره‌ای مقطعی و به موقع بود.
احداث گرمخانه دائمی کرمان به سال جاری نرسید
به گزارش سرویس اجتماعی «راه آرمان»؛ صبح امروز هشتادمین نشست علنی شورای شهر کرمان با حداکثر اعضاء تشکیل شد و طبق رواله هر هفته مسائل شهر که در کمیسیون ها مطرح شده بود برای رای گیری به صحن علنی مجلس آمد.

عضو شورای شهر کرمان در نشست علنی امروز شورای شهر کرمان به موضوع گرمخانه‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به شدت برودت هوا در سطح شهر کرمان احداث دائمی گرمخانه برای کارتن خواب‌ها، معتادین متجاهر و غیره الزامی است.

محمود بابایی ادامه داد: گرمخانه موقت در میدان سرآسیاب و خیابان سرباز در طی مدت یک ماه راه اندازی شده اند، خدمات خوبی هم در این گرمخانه ها ارائه می شود، اما شهرستان کرمان باید یک گرمخانه دائمی که به دور از مناطق مسکونی و مزاحمت برای شهروندان جانمایی و ایجاد شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم برای سال آینده گرمخانه‌های دائمی راه اندازی شوند.

رئیس کمیسیون بهره‌وری، هوشمندسازی و شفافیت شورای شهر کرمان با انتقاد از کمبود فضاهای تفریحی مناسب در شهر گفت: کرمان باغ موزه‌های خوبی دارد و با وجود اینکه از وزارت‌خانه تا مسئولین استانی به مردم دربارۀ استفادۀ عمومی از این اماکن قول داده شد، اما این قول‌ها عملی نشد و اکنون باغ موزه‌هایی داریم که پس از ساعات اداری تعطیل می‌شود.

سیدمحمدصادق تقوی با تاکید بر اینکه درهای باغ‌ها و باغ موزه‌ها به صورت دائم به روی مردم باز نمی‌شود و قابلیت استفاده ندارند، افزود:
حتی با وجود اینکه شهرداری برای مهیا شدن این اماکن برای استفادۀ عموم مردم اعلام آمادگی کرده ولی دیگر مسئولان به خصوص میراث فرهنگی پای کار نیامده‌اند.

وی ادامه داد:مشکلات اقتصادی و معیشتی از اولویت‌های فعلی مسئولین است اما بدون روحیه جهادی امکان پذیر نیست که در شهرداری هم این روند وجود دارد، بنابراین اگر مدیری این روحیه را ندارد و به کار در ساعات اداری عادت کرده است را در جایگاهی که اولویت دار نیست و در دیگر لایه های مسئولیتی قرار بگیرند، تا کار مردم لنگ نشود.

نایب رئیس شورای شهر کرمان در ادامه این نشست گفت: با توجه به اینکه استان کرمان از محتوای تنها گردشگری-تاریخی به گردشگری زیارتی تغییر ماهیت داده است، بنابراین تغییر نام سازمان گردشگری به زیارت و گردشگری الزامی است و پیشنهادم این است که حتما در تنطیم لوایح بودجه‌ای برای سال آینده این سازمان نیز در اولویت قرار گیرد.


انتهای خبر/ طهماسبی
  https://armanekerman.ir/vdcfm0dycw6dmya.igiw.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین