تاریخ انتشار :پنجشنبه ۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۰
۰
۱
plusresetminus
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور خبر داد:

اهدای ۲ هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کشور برگزار شد که سهم استان کرمان ۲ هزار تاست.
اهدای ۲ هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد کرمان
به گزارش سرویس اقتصادی «راه آرمان»؛ سید مرتضی بختیاری، در رزمایش ملی اهدای ۴۲ هزار جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: جهیزیه‌های تهیه شده شامل ۵ قلم کالای اساسی و ضروری زندگی و تولید داخل کشور است. 


رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور افزود: ۲ هزار سری جهزیه از این ۴۲ هزار سری جهیزیه نیز سهم استان کرمان است که با رعایت تکریم و حرمت گذاری به زوج‌های جوان تقدیم آن‌ها می‌شود.



وی به برگزاری جشن خودکفایی ۲ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد در استان کرمان اشاره کرد و افزود: این افراد از طریق تسهیلات کمیته امداد مشغول به کار شده اند که امروز جشن خودکفایی آن‌ها برگزار می‌شود.


این تعداد جهیزیه شامل ۵ قلم کالا از جمله: یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، تلویزیون و جاروبرقی به ارزش هر سری ۲۰ میلیون تومان است که از اعتبارات دولتی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، خیران و بنیاد مستضعفان تامین اعتبار شده است.



شایان ذکر است؛ در این رزمایش همچنین نمایشگاه توانمندسازی، شامل: محصولات تولیدی و دست ساز مددجویان سابق کمیته امداد در محل مصلای بزرگ امام علی (ع) شهر کرمان افتتاح شد.

این نمایشگاه، شامل: صنایع دستی، مواد غذایی و خوراکی، پوشاک، منسوجات نمدی، لیف گیاهی، فرش، تولیدات مسی، تزیینی و ... است که تا آخر وقت امروز فعال می‌باشد؛ البته در صورت موافقت مجموعه مصلی، این نمایشگاه تا بعد از نمازجمعه این هفته ادامه دارد و خرید برای عموم مردم آزاد است.

افرادی که در این محل غرفه دارند، از مددجویان سابق کمیته امداد هستند که با حمایت‌های این نهاد خودکفا شده‌اند.

انتهای خبر/ طهماسبی https://armanekerman.ir/vdca6un6y49neu1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

ج
سلام خسته نباشی کی جهیزیه استان کرمان داده میشود
آخرین عناوین