تاریخ انتشار :شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۶
۰
plusresetminus
وصیت‌نامه شهید مهدی کازرونی:

دوستی و اخوت اسلامی پیشه کنید

شهید مهدی کازرونی در وصیت‌نامه خود آورده است: قدر همدیگر را بدانید، دوستی و اخوت اسلامی را پیشه خود سازید.
دوستی و اخوت اسلامی پیشه کنید
به گزارش راه آرمان؛ مهدی کازرونی از دوران کودکی شور دینی خاصی داشت و علاقه‌اش به یادگیری قرآن و احکام در میان خانواده وخویشاوندان مشهود بود. جسارت و بی‌باکی مهدی او را در میان همسن و سال‌هایش متمایز می‌کرد به همین خاطر کودکی و نوجوانی‌اش با حوادث بسیاری همراه بود.

روزهای انقلاب، با روزهای نوجوانی او توام شد و آنچه را که مهدی آموخته بود دراین روزهای پرتلاطم به کار گرفت. وقتی درخت انقلاب به پیروزی نشست مهدی هنوز از مرز بیست سالگی عبور نکرده بود.

اما تدبیرهای او به عنوان یکی از مسئولین سپاه کرمان بسیاری از توطئه‌های منافقین و اشرار منطقه کویری را خنثی کرد. در بیست و یک سالگی از مسئولین سپاه کردستان (مهاباد) بود. درایت او در فرماندهی باعث شد تا در شهرهایی که پای مهدی به آنجا می‌رسید صلح و آرامش برقرار شود. سرانجام در عملیات والفجر 4 در منطقه مریوان به شهادت رسید.

فرازی ازوصیتنامه شهید

پیشبرد تمام کارهای یک سازمان یا یک گروه و یایک دسته و به هدف رسیدن آن درمرحله اول متضمن امر ولایت است.

رزمندگان بانیتی کامل و عزمی راسخ برای مقابله با دشمن متجاوز از راههای بسیار دور و با پشت سرگذاشتن مشکلات آمده اند، مخصوصا" برادران متاهل، خواسته‌اند که هم به وظیفه دینی خودشان عمل کنند و هم توشه ای برای آخرت کسب کنند، مسائل امنیتی چون اماناتی نزد شما عزیز هستند ، امانت را حفظ کنید.

هدف‌ها یکی است، قدر همدیگر را بدانید، دوستی و اخوت اسلامی را پیشه خود سازید.

انتهای خبر/  https://armanekerman.ir/vdcaeun6u49neu1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین