تاریخ انتشار :شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۴
۰
plusresetminus
همزمان با ایام الله دهه فجر رقم خورد:

دیدار و تجلیل از خانواده شهدای آرمان و آشور ماهانی

جمعی از مسئولین به مناسبت دهه فجر، به همراه تعدادی از مسئولین با خانواده‌های بزرگوار شهید هوشنگ آرمان و شهید محسن آشور ماهانی دیدار کردند.
دیدار و تجلیل از خانواده شهدای آرمان و آشور ماهانی
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ حجت الاسلام مختارآبادی امام جمعه، محمد میرگنجانی بخشدار ماهان و سلیمانی فرمانده سپاه ماهان به مناسبت دهه فجر، به همراه تعدادی از مسئولین با خانواده بزرگوار شهیدان هوشنگ آرمان و شهید محسن آشورماهانی دیدار کردند.
 
 
امام جمعه ماهان در دیدار با خانواده های شهیدان والامقام هوشنگ آرمان و محسن آشور ماهانی گفت: مادران و پدران شهدا چشم و چراغ ما هستند. 
 
حجت الاسلام مختارآبادی اظهار کرد: جایگاه شهید یک جایگاه بسیار ارزشمندی است که هم در قرآن کریم و روایات از آن یاد شده و هیچ جایگاهی بالاتر از جایگاه شهید در نزد خداوند نیست.
 
در این دیدار بخشدار ماهان با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهدا گفت: امروز امنیت و آرامش کشور و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که دفاع از خاک میهن را بر رفاه خود و خانواده ترجیح دادند و جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و برای ایران اسلام تقدیم کردند.
 
 شهید هوشنگ آرمان در سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر ۴ و شهید محسن آشور ماهانی در بهمن سال ۱۳۸۱ در سانحه غدیر به درجه رفیع شهادت نائل شدند.


انتهای خبر/ تاج الدینی 
https://armanekerman.ir/vdcdnx0fjyt0ss6.2a2y.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما