تاریخ انتشار :سه شنبه ۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۹
۰
plusresetminus
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: روز جهانی قدس سال ۱۴۰۲، روز اعلام پایان پیمان ننگین، خفت بار و ذلت بار آبراهام خواهد بود.
رهبر انقلاب، پرچم‌دار فلسطین در دنیا امروز است/ روز جهانی قدس امسال، روز اعلام پایان پیمان ننگین آبراهام است
به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری راه آرمان؛ سردار رمضان شریف پیش از ظهر امروز در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی در تشریح جزئیات راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور گفت: در آستانه برگزاری روز جهانی قدس هستیم و در ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در نظر گرفتیم که جزئیات روز جهانی قدس را در محضر آرامگاه شهید قدس حاج قاسم سلیمانی اعلام کنیم.
 
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: امسال روز جهانی قدس ۲۳ ماه رمضان مصادف با ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ در پهنه جغرافیای ایران اسلامی و جغرافیای جهان اسلام برگزار می‌کنیم.
 
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: ۴۴ سال از نام‌گذاری معجزه‌گون امام راحل در خصوص آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس می‌گذرد که فلسفه آن حمایت همه جانبه از امت اسلامی است، ۴۴ سال است که دومین راهپیمایی ملی کشور را در روز حهانی قدس برگزار می‌کنیم.
 
وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری پس از امام راحل همواره بر آرمان فلسطین و کمک به فلسطینی‌ها تاکید داشته و دارند و پرچمدار فلسطین در دنیا امروز رهبر معظم انقلاب هستند، میدان دار این صحنه در بیست و چند سال گذشته حاج قاسم بوده است، حاج قاسم بود که تلاش کرد راه جهاد و مقاومت را به فرزندان فلسطین یاد دهد، او بود که الهام بخش مبارزه همه جانبه و بازوان فلسطینی‌ها شد و فلسطینی‌ها راه مقاومت را در پیش گرفتند.

سردار شریف تصریح کرد: در دو سال گذشته فلسطینی‌ها بیش از ۳۰۰ شهید تقدیم آرمان فلسطین کرده‌اند، تنها در سال جاری ۹۰ شهید در غزه، کرانه باختری و در سرزمین‌های ۱۹۶۷ مردم فلسطین تقدیم آرمان فلسطین کرده‌اند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: امروز به برکت تلاش فرزندان فلسطینی، فرزندان جبهه مقاومت، تدابیر رهبر معظم انقلاب، اقدامات و میدان‌داری حاج قاسم، شاگردان تربیت یافته مکتب حاج قاسم همه سرزمین ۲۷ هزار کیلومتری اشغال شده فلسطین صحنه مبارزه و رویارویی است برای آزادی بیت‌المقدس است، آرمانی که برای همه امت اسلامی یک آرزوست.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همان‌گونه که مردم ایران روزی آرزو می‌کردند، خرمشهر آزاد شود و در عملیات بیت‌المقدس این مهم رخ داد، آرزو می‌کنیم امت اسلامی بازگشت مجدد بیت‌المقدس را به اردوگاه جهان اسلام جشن بگیرند و ما به امامت رهبر معظم انقلاب نماز را در بیت‌المقدس برگزار کنیم.

وی ادامه داد: ما به فلسطینی‌ها می‌گوییم مردم ایران سرافرازانه 
برای ادای تکلیف شرعی و کمک به فلسطینی‌ها آماده بوده و هستند و در این راه شهدای زیادی را تقدیم کرده‌ و مشکلات زیادی را نیز تحمل کرده‌اند اما آرمان مقدس فلسطین مسئله محوری جهان اسلام در دنیای امروز است.

سردار شریف ابراز کرد: قرائن و شواهدی که ما امروز در سرزمین‌های اشغالی می‌بینیم حاکی از آن است که روزهای جهانی قدس، آن فریادها، بازخوانی پرونده فلسطین طی ۴۴ سال گذشته، حمایت‌ها و کمک‌های جبهه مقاومت امروز به‌بار نشسته است، ما امروز از هر زمان دیگر به آزادی بیت‌المقدس و آزادی مردم فلسطین نزدیک‌تر هستیم.
 
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر این‌که روز جهانی قدس سال ۱۴۰۲، روز اعلام پایان پیمان ننگین، خفت بار و ذلت بار آبراهام خواهد بود، تصریح کرد: مردم مسلمان در اقصی نقاط عالم فریاد برخواهند آورد که تنها راه آزادی بیت‌المقدس و رسیدن به فلسطین مقاومت است.
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز رژیم صهیونیستی در تلخ‌ترین و پیچیده‌ترین بحران سیاسی و اجتماعی خود را می‌گذراند، بحران امنیتی رژیم صهیونیستی از جند سال قبل شروع شده بود که این بحران مقابله با فلسطینی‌ها بود اما امروز صحنه سرزمین‌های اشغالی، صحنه رویارویی جریانی از داخل رژیم صهیونیستی در مقابل جریان دیگر تمامیت‌خواهی رژیم صهیونیستی است که این فرصت طلایی برای رزمندگان فلسطینی است.
 
وی عنوان کرد: امروز تمام کسانی که آهنگ حمایت از رژیم صهیونیستی را دنبال می‌کردند، پشیمان شده‌اند و همچنین شاهد مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی به سرزمین‌های مادری هستیم و امروز هیچ امنیتی در هیچ نقطه‌ای از ۲۷ هزار کیلومتر مربعی که اشغال کرد‌ه‌اند وجود ندارد.
 
سردار شریف اظهار کرد: رژیم صهیونیستی روزگاری به دنبال نیل تا فرات بودند، اما فرزندان فلسطینی، امت اسلامی، فرزندان قاسم سلیمانی کاری کردند که دور همان محدوده زمینی که داشتند دیوار بتنی کشیده‌اند و گفتند اسرائیل قلعه و دژ تسخیر ناپذیر است.
 
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: در جای‌جای سرزمین اشغال شده مبارزه مسلحانه علیه صهیونیست‌ها جریان دارد و این از برکات نام‌گذاری روز جهانی قدس است.
 
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: به روح حاج قاسم سلیمانی عرض می‌کنیم، فرمانده دلاور، میدان‌دار عرصه مقاومت و شهید قدس، ما و بازماندگان مکتب شما، راه شما را ادامه می‌دهیم.
 
وی خاطرنشان کرد: حدود سه سال که از شهادت حاج قاسم می‌گذرد، صحنه عقب‌نشینی صهیونیست‌ها و پیش‌روی امت اسلامی شتاب بیشتری گرفته است که این به برکت خون شما بوده است و خون شما خیر و برکت فراوانی داشت و همچنان زنده و میدان‌دار و راهنمای ما برای رسیدن به آرمان آزادسازی امت اسلامی و به ویژه قدس شریف خواهد بود.

انتهای خبر/م
https://armanekerman.ir/vdcbafb89rhbfap.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین