تاریخ انتشار :يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۵۶
۰
plusresetminus
رئیس اورژانس جیرفت گفت: آمار فوتی‌های در صحنه حادثه در نوروز سال جاری نسبت به نوروز ۱۴۰۱، نرخ رشد منفی ۱۵۷ درصدی را نشان می‌داد.
آمار فوتی‌های در صحنه حادثه نوروز امسال، رشد منفی ۱۵۷ درصدی داشت
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی «راه آرمان» جیرفت به نقل از روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی جیرفت، ابراهیم افضلی با ابراز خرسندی از کاهش آمار فوتی‌های در صحنه حادثه نوروز ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه سال گذشته، گفت: آمار فوتی‌های در صحنه حادثه در نوروز سال جاری نسبت به نوروز ۱۴۰۱، نرخ رشد منفی ۱۵۷ درصدی را نشان می‌داد.
 
رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی جیرفت افزود: کاهش آمار فوتی‌های در صحنه حادثه، امیدوار کننده است زیرا بر اساس دریافت داده‌های سامانه الکترونیکی اورژانس، در نوروز ۱۴۰۱ تعداد فوتی،های حوادث ترافیکی قبل از رسیدن اورژانس و در صحنه حادثه ۱۸ نفر ثبت شده است که در نوروز سال جاری و در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ با نرخ رشد منفی ۱۵۷ درصد کاهش نسبت به سال گذشته به ۷ نفر رسیده است.
 
وی بیان کرد: تعداد مصدومان تصادفی که در ایام نوروز سال گذشته به بیمارستان اعزام شدند ۷۴۸ مصدوم بوده که در نوروز ۱۴۰۲ با ۶.۵ درصد کاهش، به ۷۰۲ نفر رسیده است.
 
افضلی اظهار کرد: با توجه به داده‌های سامانه، تعداد کل ماموریت‌های تصادفی با رشد ۵ درصدی از ۷۴۴ ماموریت در نوروز ۱۴۰۲ به ۷۸۳ ماموریت در مدت مشابه سال قبل رسیده است و تعداد کل مصدومان تصادفی، با ۳ درصد رشد، از ۹۸۴ مصدوم، به یک هزار و ۱۲ مصدوم رسیده است و لازم به ذکر است که آمارهای فوق‌الذکر، مختص به سامانه‌های اورژانس است.
 
انتهای خبر/ فاریابی
https://armanekerman.ir/vdchmxnzi23nx-d.tft2.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما