تاریخ انتشار :دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۹
۰
plusresetminus
استاندار کرمان گفت: سال گذشته ۶۰ هزار تعهد اشتغال را در استان کرمان داشته‌ایم.
۶۰ هزار تعهد اشتغال را سال گذشته در استان داشته‌ایم
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه خبری«راه آرمان»؛ به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان؛ محمدمهدی فداکار در نشست فصلی با احزاب سیاسی استان کرمان با عنوان "ایران قوی" اظهار کرد: مردم و نظام را باید از اختلافات سیاسی جدا کرد، چراکه همیشه مردم پای کار نظام بوده‌اند و مصداق بارز آن، حضور فعال نیروهای مردمی در جنگ تحمیلی و مناسبت‌های ملی بوده است. 

وی با اشاره به اینکه احزاب به عنوان دیده‌بان سیاسی هستند و راهبردهایی را ارائه می‌کنند، افزود: در چنین شرایطی باید احزاب راهکارهای علمی و کارشناسی جهت بهبود مشکلات اجتماعی ارائه کنند. 

فداکار با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته اقتصاد کشور فراز و نشیب‌هایی داشته، عنوان کرد: وضعیت اقتصادی کشور صرفا وابسته به برجام نیست و امسال طبق آمارهای جهانی رشد اقتصادی داشته‌ایم. 

استاندار کرمان گفت: سال گذشته ۶۰ هزار تعهد اشتغال داشته‌ایم که استان کرمان به بیش از تعهد خود یعنی ۱۱۰ درصد عمل کرده و نشان از پویایی اقتصاد و اشتعال در استان دارد. 

وی با بیان این مطلب که بهبود روابط سیاست خارجی اتفاق افتاده است، اظهار کرد: مردم همچنان متعهد به نظام و انقلاب هستند و در عرصه‌های مختلف این را ثابت کرده‌اند. 

فداکار با اشاره به اینکه دشمنان هزینه‌های زیادی انجام داده‌اند، اما ما باید هوشمندانه اتحاد خود را حفظ کنیم، افزود: در زمینه سرمایه‌گذاری، استان کرمان ضعیف عمل کرده است و متاسفانه اجازه کار به فعالین اقتصادی داده نمی‌شود. 

وی با بیان این مطلب که مردم مشکلات زیادی دارند اما متعهد به نظام هستند، خاطرنشان کرد: ما اعتقاد به ارتباط و استفاده از ظرفیت‌های جوانان داریم و در این زمینه همواره جلساتی با گروه‌های مختلفی از جوانان برگزار می‌شود. 

انتهای خبر/م
https://armanekerman.ir/vdcjotevhuqetoz.fsfu.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین