تاریخ انتشار :دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۸
۰
plusresetminus
شهردار منطقه سه شهر کرمان، از آزادسازی بیش از ۲۰۰۰ مترمربع از مسیرهای پیرامونی «بیمارستان شهید باهنر کرمان» با اعتباری بالغ بر ۱۷۲ میلیارد ریال، خبر داد.
آزادسازی بیش از ۲۰۰۰ مترمربع از مسیرهای پیرامون «بیمارستان شهید باهنر کرمان»
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان به نقل از کرنا، سیدمرتضی حسینی، با بیان اینکه این مسیرها طی تفاهم‌نامه بین شهرداری و دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان، آزادسازی می‌شود، گفت: برای آزادسازی نهایی مسیرهای یادشده، با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان، شهردار و رئیس کمیسیون بهره‌وری و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر کرمان، یک نشست برگزار شد و در آن، برای تملک بخش‌هایی از معابر پیرامونی بیمارستان شهید باهنر کرمان، ازجمله محدوده خیابان‌های «شهیدقرنی»، «سپه» و «وحشی بافقی» و اجرای فاز اول این تفاهم‌نامه، تصمیم‌گیری‌ شد.
 
وی، فاز اول این طرح را شامل تعریض برخی از مسیرهایی دانست که در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار دارد و آزادسازی آنها به سهولت در تردد و کاهش ترافیک شهری کمک می‌کند. 
 
شهردار منطقه سه شهر کرمان، ضمن قدردانی از  همکاری مطلوب دانشگاه علوم پزشکی با شهرداری کرمان در اجرای این پروژه، اظهار داشت: تفاهم‌نامه یادشده، شامل موارد متعددی است که از دو هفته آینده، اجرا خواهد شد و تعریض مسیرهای اطراف بیمارستان شهید باهنر کرمان، اولین مورد آن خواهد بود. 
 
وی یادآور شد: برای اجرای این پروژه، بیش از ۱۷۲ میلیارد ریال اعتبار، هزینه شده است.
انتخاب خبر/پ
https://armanekerman.ir/vdceve8z7jh8xzi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین