تاریخ انتشار :سه شنبه ۹ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۵۲
۰
plusresetminus
معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی:

درصد زیادی از بزهکاران، بیسواد یا کم‌سواد هستند

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان سوادآموزی با بیان اینکه ما به علت ضعف در حوزه سواد، آسیب‌های زیادی متحمل می‌شویم، گفت: درصد زیادی از بزهکاران، بی‌سواد یا کم سواد هستند.
درصد زیادی از بزهکاران، بیسواد یا کم‌سواد هستند
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری«راه ارمان» به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان علیرضا عبدی شامگاه هشتم خردادماه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص سوادآموزی اظهار کرد: از دیدگاه امام راحل ما باید با سوادآموزی به استقلال فرهنگی برسیم و همه مردم باید به این امر کمک کنند و به پا خیزند.

وی افزود: آموزش و پرورش بدون کاغذبازی و با داشتن نگاه مردمی به سوادآموزی مورد تاکید حضرت امام است و در فحوای کلام ایشان سوادآموزی به عنوان یک تکلیف شرعی نام برده شده که بیسوادان نباید از آن سرپیچی کنند.

معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی اظهار کرد: در زمینه رویداد رهیافت های نوین سوادآموزی گفتمان سازی شروع شده، زیربنا در حال آماده سازی است و حرکت به سمت تعریف جدید سواد در دستور کار است.

عبدی با بیان اینکه ما به علت ضعف در حوزه سواد، آسیب های زیادی متحمل می شویم، تصریح کرد: درصد زیادی از بزهکاران، بی‌سواد یا کم سواد هستند، ارتباطات میان فردی و مهارت های زندگی باید در سوادآموزان تقویت شود.
انتهای خبر/پ https://armanekerman.ir/vdcbgab8wrhbfwp.uiur.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین