تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۰
۰
plusresetminus
دانشجوی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان رتبه برتر مسابقات ملی مکانیک سیالات را کسب کرد.
کسب رتبه برتر مسابقات ملی مکانیک سیالات توسط دانشجوی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «راه آرمان» به نقل از فارس؛ نعمت‌الله زعفرانی دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان در پنجمین دوره از مسابقات ملی دانشجویی مکانیک سیالات موفق به کسب رتبه دوم شد.
 وی امروز در جمع خبرنگاران در خصوص اهداف برگزاری مسابقات مکانیک سیالات اظهار داشت: مهم‌ترین اهداف برگزاری مسابقات ملی دانشجویی مکانیک سیالات ایجاد روحیه رقابتی بین تیم‌های مختلف از جای‌جای این خطه پهناور و ‌ارتباط علمی و رقابتی بین دانشگاه‌های ایران و سازمان‌های ذیربط، گسترش تفکرات علمی و کمک به تجاری‌سازی ایده‌ها، پرورش نیروهای کارآمد، خلاق و حل‌کننده مسائل کشور، تقویت روحیه خلاقیت، شکوفا شدن استعدادهای ذاتی و مهارت‌های حل مسأله، تعامل، همکاری و ایجاد دید مثبت نسبت به درس است.

 این دانشجوی برتر رشته مکانیک سیالات بیان داشت: چنانچه دانشجویان فارغ‌التحصیل در رشته‌های مهندسی در شناخت کامل مسأله و ارائه راه حل، مهارت کافی را داشته باشند قادر خواهند بود که در زمینه‌های مختلف اقتصادی، کارآفرینی و رفع مشکلات کشور تحولی اساسی به وجود آورند.

وی ضمن تشکر از دکتر رسول معمارزاده به‌عنوان استاد مشاور تیم گفت: مسابقات حول پنج محور شامل آزمایشگاه مجازی، نماهنگ، ایده شو، وسیله آزمایشگاهی و هاورکرافت با ثبت‌نام حدود ۷۰ تیم برگزار شد و بنده به‌عنوان نماینده دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در بخش آزمایشگاه مجازی که شامل برنامه‌نویسی و شبیه‌سازی فرآیند یک پدیده‌ سیالاتی است و به‌عنوان تیم هیدروجت دانشگاه ولیعصر(عج) با برنامه‌نویسی یک نرم افزار قابل نصب بر روی تمامی ویندوزها در بخش آزمایشگاه مجازی شرکت کردم و موفق به کسب مقام دوم در بخش آزمایشگاه مجازی شدم.

 زعفرانی با اشاره به اینکه مسابقات در سطح کشوری برگزار می‌شود و تمامی دانشجویان در سراسر دانشگاه‌های کشور می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند، توصیه کرد: حتما دانشجویان گرامی در این مسابقات و مسابقات مشابه شرکت کنند و توانایی‌های خودشان را محک بزنند.

این مهندس جوان در ادامه ابراز امیدواری کرد: با تلاش اعضای هیأت امنا مسابقات و پیگیری‌های لازم، این مسابقات در سطح جهانی نیز برگزار شوند.

 زعفرانی، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی عمران گرایش مهندسی آب و سازه‌های هیدرولیکی، متولد آذر ۱۳۷۴ از شهرستان رفسنجان است و تمام دوران تحصیل تا مقطع کارشناسی ارشد را در دانشگاه ولی‌عصر(عج) رفسنجان طی کرده است.
انتهای خبر/پ https://armanekerman.ir/vdcexe8zvjh8xvi.b9bj.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین