تاریخ انتشار :شنبه ۳ تير ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۲۸
۰
plusresetminus
رئیس پلیس راهور رابر در نشست خبری مطرح کرد؛

جاده‌های رابر بخشنده زندگی نیستند

رئیس پلیس راهور شهرستان رابر گفت: مسئولان کشوری در بحث اعتبارات باید به جاده‌های شهرستان رابر توجه ویژه‌ای داشته باشند تا لقب مرگ را از خود دور کنند.
جاده‌های رابر بخشنده زندگی نیستند
به گزارش سرویس اجتماعی راه آرمان؛ رئیس پلیس راهور شهرستان رابر در نشست خبری که باحضور سرهنگ حمیدناصری فرمانده انتظامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و خبرنگاران شهرستان برگزار شد؛ با بیان اینکه جاده‌های رابر بخشنده نیستند، گفت: مسئولان کشوری در بحث اعتبارات باید به جاده‌های شهرستان رابر توجه ویژه‌ای داشته باشند تا برخی جاده‌های این شهرستان که به جاده‌های مرگ معروفند به جاده‌های بخشنده تبدیل شوند.

ایمان منظری توکلی ضمن قدردانی از تلاش و پیگیری مهندس سعادت رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان رابر گفت: شهرستان رابر زادگاه سرداردل‌ها شهرستانی ویژه است و همدلی و همکاری خوبی که بین مسئولان و مردم وجود دارد باعث افتخار است.

وی ادامه داد: باهمه تلاش‌های مسئولان شهرستان و اداره راهداری رابر هنوز برخی جاده ها بویژه جاده‌های ورودی شهر ایمن نیستندکه سالانه شاهد تصادفات منجر به فوت در این محدوده‌هاهستیم.

منظری توکلی بابیان اینکه همه افراد جامعه می‌توانند در برابر تصادفات خود را مسئول بدانند گفت: در حوزه تصادفات خود مراقبتی از راننده، مسافر، پدر و مادر خانواده و فرزندان تأثیرگذار در کاهش تصادفات است که در این راستا باید فرهنگ سازی صورت گیرد.

وی با اشاره به نقش انسان‌ها در فرهنگ خود مراقبتی تصریح کرد: پلیس به کودکان از سنین ۵ به بالا آموزش می‌دهد که بربستن کمربند، رفتار راننده، عدم استفاده از تلفن همراه و جلوگیری از سرعت زیاد نظارت داشته باشند که نقش مهمی در کاهش تصادفات دارد.

ایمان منظری با اشاره به شعار خوب ببینیم وخوب دیده شویم افزود: نقش عابرپیاده درعدم استفاده از تلفن همراه و نپوشیدن لباس تیره درشب و نقش راننده برای باری که حمل می کند بسیار مهم است.

رئیس پلیس راهور رابر با بیان اینکه برخی جاده‌های رابر معروف به جاده‌های مرگ هستند و بخشننده نیستند گفت: در هیچ کجای دنیا سزای یک یا دو ثانیه چرت زدن مرگ نیست اما برخی جاده‌های رابر با توجه به عدم استاندارد و بغل‌سازی مناسب متاسفانه جاده مرگ شده‌اند که ورود گروه‌های جهادی به این مشکل می تواند اثرگذار باشد.

وی در ادامه در پاسخ به سئوال خبرنگاران پیرامون شهرستان بدون چراغ راهنما اظهارکرد: در شورای ترافیک پیشنهاد داده می‌شود ولی با توجه به عرض کم خیابان‌ها احتمال ایجاد ترافیک بیشترمی رود.

منظری توکلی همچنین پیرامون تذکرخبرنگاران درخصوص حادثه خیزی سه راه محدوده ناحیه مقاومت بسیج رابر در تماس تلفنی باشهردار رابر درخواست نصب تابلو حق تقدم کرد که قول مساعد داده شد.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdcaomn6e49neu1.k5k4.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما