تاریخ انتشار :سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۵
۰
plusresetminus
با حضور قاری بین‌المللی قرآن کریم و فعالان قرآنی سرچشمه و رفسنجان، «محفل حسینی انس با قرآن کریم» در سالن سینما آزادی شهر سرچشمه برگزار شد.
محفل حسینی انس با قرآن کریم در سرچشمه رفسنجان برگزار شد
به گزارش سرویس فرهنگی راه آرمان؛ محفل انس با قرآن کریم امروز با حضور استاد مهدی غلام‌نژاد قاری بین‌المللی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان، مشاور فرهنگی مجتمع، مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی مجتمع، مدیرعامل شرکت همگامان مس و جمعی از کارکنان و شهروندان سرچشمه و دوستداران کتاب وحی برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام کرمی‌نژاد مشاور فرهنگی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در این مراسم گفت: آنچه که از ما خواسته شده، عمل به قرآن و تعالیم انسان‌ساز آن است که خیر دنیا و آخرت را برای ما به ارمغان می‌آورد.

وی با اشاره به هتک حرمت قرآن کریم در برخی کشورها، خاطرنشان کرد: این افراد فرومایه وقتی توان مقابله با کتاب وحی را ندارند دست به این اقدام بی‌شرمانه می‌زنند.

هم‌خوانی سوره مسد در محکومیت هتک حرمت قرآن کریم، اجرای گروه کودکان جامعه‌القرآن شهدای صنعت مس سرچشمه و کانون باقرالعلوم سرچشمه و اجرای گروه سرود محبین اهل‌بیت(ع) قاسم‌آباد رفسنجان، از دیگر بخش‌های این مراسم معنوی بود

در این محفل قرآنی، از فهیمه اصغرزاده از شهر کشکوئیه رفسنجان که سال گذشته رتبه نخست مسابقات بین‌المللی را در رشته ترتیل کسب کرده بود، تجلیل شد.

استاد مهدی غلام‌نژاد، قاری بین‌المللی نیز با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید، فضای معنوی خاصی به این مراسم بخشید. در این مراسم، قرعه‌کشی مسابقه قرآنی پیامکی برگزار و برندگان ۱۴ هدیه یک‌میلیون تومانی اعلام شد.

   

انتهای خبر/
https://armanekerman.ir/vdcc1eqso2bq118.ala2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما