تاریخ انتشار :چهارشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۵
۰
plusresetminus
معاون مالی بازرگانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان خبر داد:

اختصاص ۲۷ دستگاه اتوبوس مجتمع مس سرچشمه برای زائران اربعین حسینی

معاون مالی بازرگانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان از اختصاص ۲۷ دستگاه اتوبوس ازسوی این مجتمع برای ایاب و ذهاب زائران اربعین حسینی خبر داد.
اختصاص ۲۷ دستگاه اتوبوس مجتمع مس سرچشمه برای زائران اربعین حسینی
به‌‌ گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری راه آرمان؛ به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه؛ عباس فخرآبادی گفت: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان مانند سال‌های گذشته با ستاد اربعین استان کرمان و شهرستان رفسنجان همکاری داشته و برای اعزام زائران به مرزها در ایام اربعین، علی‌رغم این‌که باید ایاب و ذهاب کارکنان خود را تأمین کند، از این اعزام‌ها حمایت کرده است.

وی توضیح داد: در این راستا، تعداد ۱۵ دستگاه اتوبوس از تعاونی‌ها برای اعزام زائران به مرزها در اختیار استانداری کرمان قرار گرفته و علاوه بر این، با توجه به درخواست‌های متعددی که ازسوی مسئولان رفسنجان و انار نیز وجود داشت، تعداد ۱۲دستگاه اتوبوس نیز به این شهرستان‌ها اختصاص دادیم.

معاون مالی بازرگانی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان متذکر شد: ناوگان مسافربری مجتمع مس سرچشمه با توجه به فرسودگی، توانایی اعزام به مسافت‌های دور را ندارند و از سویی توجه به این‌ موضوع نیز ضروری است که فعالیت‌های گسترده کارخانه هم نباید با اختلال مواجه شود.

فخرآبادی تأکید کرد: مجتمع مس سرچشمه رفسنجان علی‌رغم این‌که باید ایاب و ذهاب تعداد زیادی از پرسنل خود را تأمین کند اما همچون همیشه یار و همراه ستاد اربعین استان بوده و همکاری در اختصاص اتوبوس و ناوگان حمل‌و‌نقل برای زائران این سفر معنوی، گواه این مدعاست.

انتهای خبر/ https://armanekerman.ir/vdchi-nzx23nxmd.tft2.html
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما