تاریخ انتشار :دوشنبه ۶ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۴
۰
plusresetminus
مدیر امور آبفا شهرستان جیرفت گفت: در چهارمین روز هفته دولت چاه جدید، تجهیزات و خط انتقال تأمین آب شرب روستای رومرز از توابع بخش مرکزی شهرستان جیرفت با همّت دولت و سپاه به بهره‌برداری رسید.
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری «راه آرمان» از جیرفت، چاه جدید آب به عمق ۱۲۰ متر در روستای رومرز جیرفت با حضور فرماندار بخشدار مرکزی، مدیران آبفا، برق و سایر مسئولان شهرستان جیرفت به بهره‌برداری رسید.

علی مشایخی مدیر امور آبفا شهرستان جیرفت در حاشیه این آئین گفت: این چاه با عمق ۱۲۰ متر طی مدتی کوتاه برای رفع مشکل مردم این منطقه حفر و تجهیز شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت افزود: خط انتقال و طراحی پُمپ چاه مذکور نیز توسط واحد فنی و بهره‌برداری آبفا اجراء گردید و در مدار بهره‌برداری قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: سایر تجهیزات تکمیلی این چاه نیز طی روزهای آینده در محل مستقر می‌شود و آب شرب سالم و بهداشتی حق همه مردم است.

مشایخی از حمایت‌های فرماندار شهرستان جیرفت در راستای تأمین اعتبار این پروژه تقدیر و تصریح کرد: اعتبار این پروژه ۳۶ میلیارد ریال است که از محل اعتبارات فاقد دهیاری‌ها و همچنین آبفا شهرستان تامین گردیده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جیرفت از همکاری مستمر ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت و به ویژه قرارگاه خاتم الانبیاء تقدیر کرد و افزود: نهضت آبرسانی به روستاهای شهرستان در یک فضای همدلی میان سپاه شهرستان، قرارگاه خاتم الانبیاء، بخشداران و دهیاران و امور آبفای شهرستان با سرعت بالا در حال انجام است.

انتهای خبر/ امیری https://armanekerman.ir/vdcivqazvt1apw2.cbct.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما