تاریخ انتشار :چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۳۱
۰
plusresetminus
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی:

وجب به وجب کشور ایران اسلامی سرمایه است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: استان کرمان با وجود منابع فراوان به‌عنوان ثروت و سرمایه خدادادی محسوب می‌شود.
به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری «راه آرمان» از جیرفت، صبح امروز جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمان با حضور محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی روز سه‌شنبه در محل اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان برگزار شد.

محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی گفت: وجب‌به‌وجب کشور ایران اسلامی سرمایه است و باید قدر این ثروت بزرگ الهی را بدانیم و آن را گسترده‌تر نمائیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی افزود: استان کرمان با وجود منابع زیاد به عنوان ثروت خدادادی محسوب می‌شود و در راستای یک اقتصاد فعال مورد استقبال سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.

وی بیان کرد: از ظرفیت نیروی انسانی باید در طرح‌های مختلف به خوبی استفاده شود و پشتکار، تلاش و جدّیت در منابع و نیروی انسانی بایستی وجود داشته باشد.

زهره‌ای اظهار کرد: جنوب کرمان از ظرفیت نخبگانی استفاده کند و طبق فرمایشات مقام معظّم رهبری مدظله‌العالی امور
را برنامه‌ریزی نمائیم و با طراحی فکر وضعیت اقتصادی را به تناسب پیش ببریم.

در ادامه محمد ساردویی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان گفت: جنوب کرمان با ۸ شهرستان یکی از قطب‌های کشاورزی مهم و استراتژیک ایران اسلامی است که مورد تأکید و توجه همه مسئولین قرار دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان افزود: جنوب کرمان با وجود میوه‌های سردسیری و گرمسیری به عنوان یکی از عجایب خلقت به شمار می‌آید که در همه فصول سال محصولات کشاورزی روانه بازار می‌شود.

وی بیان کرد: جنوب کرمان بهشت معادن را دارد و در بعضی نقاط سنگ‌های ساختمانی با کیفیت و مرغوبیت بالا مورد استخراج قرار می‌گیرد که به عنوان یک اقتصاد پایدار از آن می‌توان یاد کرد.

ساردویی ابراز کرد: شهرستان جیرفت با تمدنی چندهزار ساله و با ظرفیت بسیار بالای گردشگری توانسته است در کشور حرف برای گفتن داشته باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان عنوان کرد: یکی از افتخارات شهرستان جیرفت این است که میزبان مقام معظّم رهبری مدظله العالی بوده‌ایم که این برکت در تمامی ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی رشد فزآینده‌ای را در بر داشته است.

وی تصریح کرد: اداره کل راه و شهرسازی در بهمن سال ۸۶ تأسیس شد و خدمات بسیار ارزشمندی در جنوب کرمان تاکنون به‌حمدالله صورت گرفته است.

ساردویی مطرح کرد: ستاد باز آفرینی شهری جنوب از استان کرمان مستقل شده است و این باعث تسریع در امور و رشد و ارتقاء کمی و کیفی امور نیز شده است.

در ادامه احمد بلندنظر فرماندار شهرستان جیرفت گفت: جنوب کرمان با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر و پوشش هشت شهرستان با مناطق کوهستانی که دارا است در حوزه راه و شهرسازی نیاز به نگاه ویژه و اعتبارات دولتی دارد.

فرماندار شهرستان جیرفت افزود: مناطق کوهستانی و راه‌های روستایی شهرستان جیرفت بیشترین نیاز را در جهت بازآفرینی و رشد و توسعه شهری دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

بلندنظر اظهار کرد: فرودگاه جیرفت هفته‌ای سه پرواز دارد ولی این امتیاز برای مردم این شهرستان نیاز به امکانات پروازی بیشتری دارد که بایستی در دستور کار قرار گیرد و به نحو مقتضی تخصیص و اعتبارات لازم لحاظ گردد.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: تشکیل اداره کل هواشناسی در جنوب کرمان بسیار واجب و حائز اهمیت است که بنابر موقعیتی که با هشت شهرستان در بر دارد لازم و ضروری است.

انتهای خبر/ امیری
https://armanekerman.ir/vdcaoin6049ne01.k5k4.html
مطالب مرتبط
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما